افرادی که در دفتر کار می کنند 25٪ زمان بیشتری را صرف توسعه شغلی می کنند

افرادی که در دفتر کار می کنند 25٪ زمان بیشتری را صرف توسعه شغلی می کنند

این ارقام بر اساس نظرسنجی از بیش از 2400 بزرگسال آمریکایی است که قادر به کار از خانه هستند

بر اساس داده‌های جدید تیمی از اقتصاددانانی که از زمان شروع همه‌گیری کار از خانه را تجزیه و تحلیل کرده‌اند، کارگران در دفتر 25 درصد بیشتر از همتایان دورکار خود در فعالیت‌های توسعه شغلی وقت می‌گذرانند.

بر اساس تحقیقات WFH، گروهی شامل نیکلاس بلوم، اقتصاددان دانشگاه استنفورد، افرادی که وارد کار شدند، حدود 40 دقیقه بیشتر در هفته را به راهنمایی دیگران، نزدیک به 25 دقیقه بیشتر به آموزش رسمی و حدود 15 دقیقه بیشتر در هفته به توسعه حرفه ای و فعالیت های یادگیری اختصاص دادند. .

d8ef0d3g

این ارقام بر اساس نظرسنجی بیش از 2400 بزرگسال آمریکایی که قادر به کار در خانه هستند، از مدیران اجرایی مانند جیمی دیمون از JPMorgan Chase & Co و جیمز گورمن از Morgan Stanley حمایت کمی می کند، که گفته اند کارگران – به ویژه جوان تر کارکنان – باید بیشتر اوقات در محل حضور داشته باشند تا اینکه در کنار همکاران با تجربه تر یاد بگیرند و پیشرفت کنند. بانک‌های وال استریت پیشتاز کمپین‌های شرکتی برای بازگرداندن کارگران بیشتر به دفاتر بوده‌اند، اما این تلاش‌ها با خواسته‌های کارگران برای انعطاف‌پذیری در بازاری که هنوز بازار کار فشرده است، در تضاد بوده است. این امر منجر به تغییر دائمی ترتیبات هیبریدی شده است.

داده‌های تحقیقات WFH نشان می‌دهد که تقریباً نیمی از کارمندانی که می‌توانند از خانه کار کنند، آرایش هیبریدی دارند، در حالی که بیش از یک سوم کاملاً در محل کار می‌کنند و 20 درصد کاملاً از راه دور هستند. خوزه ماریا باررو، یکی از اعضای گروه تحقیقاتی از مدرسه بازرگانی ITAM مکزیک، گفت: ارقام جدید از تغییر به برنامه‌های کاری ترکیبی حمایت می‌کنند، زیرا کارگران «هر هفته به چند روز برای راهنمایی و راهنمایی نیاز دارند».

در حالی که روسا بر ارزش مشاوره حضوری و توسعه حرفه ای ضربه می زنند، آنها جز ارجاعات مبهم به قدرت به اصطلاح «لحظه های آبسردکن» که کارگران به طور خودجوش برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و توصیه ها به یکدیگر متصل می شوند، چیزی برای حمایت از استدلال های خود ندارند. . اکنون آنها داده‌های WFH را به همراه دو مقاله تحقیقاتی جدید در اختیار دارند: یکی، قدرت مجاورت، استدلال می‌کند که کار در یک ساختمان «تأثیر بزرگی بر آموزش کارگران در حین کار دارد». بر اساس این مقاله، ناتالیا امانوئل، اقتصاددانان از بانک فدرال رزرو نیویورک، اما هرینگتون از دانشگاه آیووا و آماندا پالایس از دانشگاه هاروارد، این تأثیر برای کارگران جوان حتی مهم تر است.

اقتصاددانانی که بین آگوست 2019 تا دسامبر 2020 روی بیش از 1000 مهندس نرم افزار مطالعه کردند، نوشتند: “کارگران مسن تر که به دفتر باز نمی گردند ممکن است انباشت مهارت کارگران جوان را کاهش دهد.” شغل، بیشترین سود را از نزدیکی می برد، و در صورت از دست دادن نزدیکی، احتمال ترک کار بسیار بیشتر است.»

مقاله دوم، از زوئی کالن از مدرسه بازرگانی هاروارد و ریچارد پرز-تروگلیا از دانشگاه کالیفرنیا در برکلی، نشان داد که وقتی کارکنان تعاملات رو در رو بیشتری با مدیران خود داشته باشند، با نرخ بالاتری ارتقا می یابند. نویسندگان نوشتند: «تعاملات اجتماعی کارکنان با مدیرانشان می‌تواند برای شغلشان مفید باشد،» و این پدیده می‌تواند یک سوم شکاف جنسیتی در ارتقاء در شرکت مالی بزرگی را که مورد مطالعه قرار داده‌اند توضیح دهد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)