اعلامیه بزرگ ایلان ماسک، حساب های تایید شده توییتر اکنون در اولویت قرار گرفته اند

اعلامیه بزرگ ایلان ماسک، حساب های تایید شده توییتر اکنون در اولویت قرار گرفته اند

توییت جدید ایلان ماسک

روز سه شنبه، ایلان ماسک، مالک توییتر اعلام کرد که یک حساب کاربری تایید شده توییتر در اولویت قرار خواهد گرفت. این میلیاردر در توییتر خود نوشت: «اکانت‌های تأیید شده اکنون در اولویت هستند».

توییت او پس از آن منتشر شد که توییتر در روز پنجشنبه تیک‌های آبی رنگ مورد علاقه‌اش را از حساب‌هایی که قبل از اینکه ماسک مدیریت شرکت را تصدیق کرده بودند، حذف کرد.

ماسک در توییت دیگری نوشت: “گاهی اوقات، وقتی در مورد چیزی یاد می گیرید، فکر می کنید آن را دارید.”

توییت را اینجا ببینید:

تیک‌های آبی از بسیاری از حساب‌های تأیید شده ناپدید شدند. این چند ماه پس از آن صورت می گیرد که ماسک تاریخی را برای تحت فشار قرار دادن کاربران برای ثبت نام در Twitter Blue، سرویس اشتراک پولی آن، اعلام کرد.

با راه‌اندازی توییتر آبی، تنها کاربرانی که مشترک آن هستند، می‌توانند یک علامت آبی در جلوی نام خود و همچنین دسترسی به برخی ویژگی‌های کاملاً جدید داشته باشند. این موارد شامل ویرایش توییت است که به کاربران امکان می دهد پست های توییتر خود را در عرض 30 دقیقه ویرایش کنند، نمادهای برنامه های سفارشی، تصاویر پروفایل NFT و پوشه های نشانک. این سرویس برای دستگاه های تحت وب، iOS و اندروید در دسترس است. همانطور که در وب سایت میکروبلاگینگ آمده است، هزینه اشتراک ماهانه برای کاربران iOS و Android در هند 900 روپیه است، در حالی که هزینه برای نسخه وب کمتر از 650 روپیه در ماه نگه داشته شده است.

طبق گزارشی از رولینگ استون، چند کاربر که حداقل یک میلیون دنبال کننده توییتر دارند، اخیراً متوجه شده اند که تیک آبی که تا جمعه 20 آوریل داشته اند به حساب های خود بازگشته است. اما چک‌های آبی که بازیابی شده‌اند نشان می‌دهند که حساب‌ها تأیید شده‌اند، زیرا آنها برای Twitter Blue پرداخت می‌کنند.

بازیگران بالیوودی مانند آلیا بات و شاهرخ خان، بازیکنان کریکت ویرات کوهلی، ام اس دونی، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، دونالد ترامپ، و میلیاردر بیل گیتس، که به دلیل آپدیت جدید تیک آبی خود را نیز از دست دادند، علامت آبی را در نمایه خود دارند. اگرچه مشخص نیست که آیا آنها برای تأیید هزینه پرداخت کرده اند یا خیر.

در یک اتفاق عجیب، حتی نمایه‌های افراد مشهور و شخصیت‌های برجسته که دیگر وجود ندارند، یک علامت تأیید شده در کنار حساب خود دارند که نشان می‌دهد آنها در ویژگی جدید تأیید پولی مشترک هستند.