اعتراض کووید به “خشونت خالص” توسط “احمق ها” – نخست وزیر هلند – اخبار RT World

مارک روته، نخست‌وزیر هلند، معترضان ضد کووید را که با پلیس درگیر می‌شوند، «احمق‌هایی» خواند که در بهانه نارضایتی از خشونت استفاده می‌کنند.

ادامه مطلب


اعتراضات کووید به اولین کشور در اروپای غربی برای اعمال مجدد قرنطینه جزئی ادامه می‌دهد

به عنوان یک نخست وزیر، به عنوان یک لیبرال، من همیشه از تظاهرات در این کشور به عنوان بخشی از دموکراسی و حاکمیت قانون ما دفاع خواهم کرد. اما چیزی که من هرگز نمی پذیرم احمقی است که تحت عنوان “ما ناراضی هستیم” از خشونت خالص علیه افرادی استفاده می کنند که هر روز برای حفظ امنیت این کشور تلاش می کنند.روته گفت.

وی افزود: صحنه هایی که در چند روز گذشته دیده شده است.چیزی جز خشونت خالص

هلند هفته گذشته برای مبارزه با افزایش موارد کووید، قرنطینه نسبی را مجدداً برقرار کرد. این امر موج دیگری از تظاهرات را در شهرهای بزرگ از جمله لاهه و روتردام برانگیخت که ده ها نفر را دستگیر و چندین افسر پلیس را مجروح کردند.

تعطیلی جزئی سه هفته ای به این معنی است که رستوران ها و مغازه ها باید زودتر تعطیل شوند و هیچ تماشاگری در رویدادهای ورزشی مجاز نیست. دولت همچنین با اعلام این که در روز جمعه برای دومین سال متوالی آتش بازی سال نو برگزار نخواهد شد، خشم بسیاری را برانگیخت.

روته پیش از این با اعلام برنامه‌هایی برای معرفی قانونی که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد سیستم مجوز کرونا کشور را فقط به افراد کاملاً واکسینه شده و کسانی که از کووید-19 بهبود یافته‌اند محدود کنند، نارضایتی بیشتری را برانگیخت.

فکر می کنید دوستان شما علاقه مند شوند؟ این داستان را به اشتراک بگذارید