اسقف پس از ازدواج با نویسنده شهوانی شیطان پرستی – اخبار RT World از قدرت سلب شد

کلیسای کاتولیک اسپانیا، ماه‌ها پس از استعفای او از سمت روحانی خود برای ازدواج با نویسنده‌ای «متجاوز» که آثارش حاوی اشارات شیطانی است، رسماً قدرت‌های جوان‌ترین اسقف این کشور را سلب کرد.

در بیانیه ای که روز شنبه منتشر شد، کنفرانس اسقفی اسپانیا (SEC) گفت که خاویر ناول – زمانی اسقف برجسته در اسقف سولسونا – پس از ازدواج با رمان نویس سیلویا کابالول در مراسمی مدنی در بارسلون ماه گذشته، امتیازات و اختیارات روحانی خود را از دست داده است. .

SEC – مجموعه ای از اسقف های اسقف های سراسر کشور – با استناد به Canon Law، اشاره کرد که Novell اکنون ممنوع است «استفاده از هر یک از حقوق و وظایف ذاتی منصب اسقفی» و هشدار داد که «عواقب احتمالی دیگر» می تواند دنبال کند.

اگرچه ناول اجازه دارد جایگاه خود را به عنوان اسقف حفظ کند، اما او نمی تواند هیچ یک از وظایف و نقش های مرتبط با این مقام را انجام دهد – مانند «اجرای آیین های مقدس یا شرکت در هر گونه فعالیت آموزشی، خواه عمومی یا خصوصی».

ادامه مطلب


اسقف به خاطر گفتن به بچه ها

در سال 2010، نوول جوانترین اسقف اسپانیا شد، زمانی که در 41 سالگی به سولسونا، شهرداری کوچکی در شمال شرقی کاتالونیا منصوب شد. او پس از حمایت از استقلال منطقه به شهرت رسید. به گزارش بی بی سی، ناول همچنین از درمان های به اصطلاح تبدیلی برای همجنس گرایان حمایت کرده و جن گیری انجام داده است.

در پایان ماه اوت، ناول پس از انتشار گزارش هایی در مورد چگونگی کناره گیری او از سمت خود در مورد آنچه که به عنوان توصیف شده بود، مورد توجه ملی قرار گرفت. “زمینه های کاملا شخصی.” با این حال، رسانه‌های محلی گزارش دادند که او در مورد داشتن آن به دوستان خود محرمانه گفته است “برای اولین بار عاشق یک زن شدم [his] زندگی و [wanted] برای انجام کارها به درستی.»

کابالول، یک روانشناس بالینی 38 ساله که در سال 2015 رمان نویس شد، سپس به عنوان موضوع محبت او شناسایی شد. ناشر او کابالو را به عنوان یک “نویسنده پویا و متجاوز.” آثار او شامل عناوینی مانند سه گانه “Amnesia” و “جهنم شهوت جبرئیل” است که به کاوش در “مبارزه زمخت بین خیر و شر، بین خدا و شیطان، و بین فرشتگان و شیاطین.”

نه ناول و نه کابالول هنوز در مورد ازدواج خود یا تعلیق اختیارات روحانی او اظهار نظری نکرده اند.