اسرائیل رئیس “شبیه سازی هک” در بازارهای مالی جهانی است – RT World News

به گزارش رویترز، اسرائیل به تمرین 10 کشوری اشاره کرده است که یک حمله سایبری فلج کننده به بازارهای مالی در سراسر جهان را شبیه سازی می کند و تلاش می کند تا سناریویی واقع بینانه از هراس و هرج و مرج ایجاد کند.

دوبله شده “قدرت جمعی” مانور بین‌المللی سایبری که روز پنجشنبه انجام شد، در کنار ایالات متحده، بریتانیا، آلمان، ایتالیا، تایلند و امارات متحده عربی و سایر کشورها و همچنین موسسات مالی بزرگ مانند صندوق بین‌المللی پول (IMF) و جهان برگزار شد. بانک، با توجه به خروجی.

به مقامات خزانه داری کشورهای شرکت کننده فیلمی برای تشریح رویدادهای شبیه سازی شده نشان داده شد که در آن یک راوی بیان می کند که داده های حساس به سرقت رفته و در دارک وب به اشتراک گذاشته شده است. ایجاد ویرانی در بازارهای مالی در مدت 10 روز

ادامه مطلب


اسرائیل فروش فناوری جاسوسی را محدود می کند

این تمرین – بنا بر گزارش ها به نام الف “جنگ بازی” توسط وزارت دارایی اسرائیل – از طریق تعدادی از انواع مختلف حملات، از جمله نقض‌هایی که بر بازارهای ارز و اوراق قرضه، نقدینگی و امنیت داده‌های به اشتراک گذاشته شده بین صادرکنندگان و واردکنندگان در سراسر جهان تأثیر گذاشت، انجام شد. همچنین تأثیر گزارش های خبری گمراه کننده بر بحران احتمالی و همچنین اقداماتی که از دولت ها انتظار می رود انجام دهند را بررسی کرد.

بانک‌ها درخواست کمک اضطراری نقدینگی در بسیاری از ارزها برای توقف هرج و مرج را دارند زیرا طرف‌های مقابل وجوه خود را خارج می‌کنند و دسترسی به نقدینگی را محدود می‌کنند و بانک‌ها را در آشفتگی و ویرانی قرار می‌دهند.» راوی ادامه داد

مقامات اسرائیلی به نقض‌های کوچک‌تر در گذشته به شرکت‌ها اشاره کردند و گفتند که چنین حملاتی در مقیاس وسیع‌تری امکان‌پذیر است و تنها همکاری جهانی می‌تواند امیدوار باشد که در صورت هک بزرگ از بدترین نتایج جلوگیری کند.

مهاجمان 10 قدم جلوتر از مدافع هستند. میچا ویس، مدیر مالی سایبری در وزارت دارایی اسرائیل به رویترز گفت، در حالی که یکی دیگر از مقامات وزارتخانه اضافه کرد که همکاری بین دولت ها و نهادهای بین المللی “کلیدی برای انعطاف پذیری اکوسیستم مالی است.”

این تمرین سایبری در ابتدا برای نمایشگاه جهانی دبی در امارات در اوایل سال جاری برنامه ریزی شده بود، اما به دلیل همه گیری کووید-19 به تعویق افتاد و مجبور شد مکان جدیدی در اورشلیم پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اپل فاش می کند که کدام دیپلمات ها توسط پگاسوس هک شده اند