اسرائیل “در آستانه وضعیت اضطراری” به دلیل نوع B.1.1.529 Covid – PM – RT World News

نفتالی بنت، نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد که دولت اسرائیل در مبارزه با نوع جدید کووید “سریع و قوی” عمل خواهد کرد، زیرا این کشور اکنون “در آستانه یک وضعیت اضطراری” است.


کشورهای اروپایی محدودیت هایی را بر روی «بدترین» سویه کووید-19 اعمال می کنند

بنت روز جمعه یک جلسه اضطراری برگزار کرد تا در مورد اقدامات مورد نیاز بحث کند، پس از اینکه یک مورد از نوع B.1.1.529 که در حال حاضر در جنوب آفریقا متمرکز است، روز قبل در اسرائیل کشف شد. به نقل از جروزالم پست، نخست وزیر اسرائیل گفت:در آستانه یک وضعیت اضطراری،و از شهروندان پرسیدبه طور کامل برای کار شبانه روزی آماده و مهار شود

اوایل روز جمعه، بنت مجموعه‌ای از توییت‌ها را منتشر کرد که می‌گفت:نوع جدید [was] بسیار مسری با سرعتی بسیار سریعتر از دلتادر حالی که اشاره کرد که اطلاعات کامل هنوز در دسترس نیست.

ادعای اینکه گرفتن «سریع و قویاقدامات همچنان سیاست دولت باقی مانده است، او از همه افراد واکسینه نشده، اعم از بزرگسالان و کودکان خواست تا واکسینه شوند.

نخست وزیر همچنین خاطرنشان کرد که اگرچه چند هفته پیش تمرین ملی امگا برای یک سناریوی جدید مرگبار ممکن است “کمی جدا به نظر می رسیداین کشور را برای شرایط فعلی آماده کرده بود، اولین مورد ثبت شده از یک نوع جدید از مالاوی به اسرائیل و دو مورد دیگر در دست بررسی است.

همراه با چندین کشور دیگر، اسرائیل اقدامات فوری را برای مقابله با نوع جدید اعلام کرده است، از جمله تعیین آفریقای جنوبی، لسوتو، بوتسوانا، زیمبابوه، موزامبیک، نامیبیا و اسواتینی به عنوان “کشورهای قرمز، و اعمال محدودیت های سفر.

سازمان بهداشت جهانی نگرانی‌های جدی در رابطه با نوع جدید به دلیل جهش شدید آن ایجاد کرده است که احتمالاً آن را نسبت به سایر گونه‌ها مقاوم‌تر به واکسن می‌کند.

این داستان را دوست دارید؟ با یک دوست به اشتراک بگذارید!