استورمی دنیلز از اظهار نظر درباره رابطه ادعایی ترامپ پشیمان است

دونالد ترامپ رابطه نامشروع با استورمی دنیلز را رد کرده است.

استورمی دانیلز، ستاره فیلم های پورن، احساس می کند که نباید در مورد روابط جنسی خود با رئیس جمهور سابق آمریکا، دونالد ترامپ، صحبت می کرد. این زن 44 ساله با حضور در «صبح بخیر بریتانیا» گفت که می‌ترسد آقای ترامپ از اتهامات جنایی که در پرداخت‌های غیراخلاقی پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال 2016 با آن روبه‌رو است، خلاص شود و او کسی است که بیشترین بار را متحمل می‌شود. خانم دانیلز همچنین مدعی شد که اسبش در پاسخ به این سوال که چرا چنین احساسی دارد، مورد حمله “دیکابین” قرار گرفته است.

“من حقیقتم را گفتم، اما بیهوده بود. فقط احساس می‌کنم اگر مردم نمی‌خواهند با حقایق روبرو شوند و حقیقت را ببینند… پس می‌دانی چه، ترجیح می‌دهم این زمان را با خانواده‌ام برگردم. ،” او گفت.

خانم دانیلز افزود: “تقریباً احساس می‌کنم که انسان‌ها در این مرحله واقعاً ارزش نجات دادن ندارند. به نظر می‌رسد حقیقت مهم نیست.”

فیلم را ببینید:

آقای ترامپ ماه گذشته توسط هیئت منصفه منهتن متهم شد و او را به دلیل پرداخت 130000 دلار متهم کرد. آقای ترامپ اولین یا رئیس جمهور فعلی آمریکا است که متهم شده است.

ترامپ به 34 اتهام جعل سوابق تجاری متهم شد که او پیش از رای‌گیری سال 2016 پرداخت‌های خنثی به دنیلز و کارن مک‌دوگال مدل سابق پلی‌بوی را ترتیب داده است. او در تمامی اتهامات خود بیگناه است.

آقای ترامپ، نامزد پیشتاز رقابت برای نامزدی جمهوری‌خواهان در سال 2024، داشتن رابطه نامشروع با خانم دانیلز را رد می‌کند، اما این پرداخت را تایید کرده است.

ستاره فیلم بزرگسالان گفت که جلو رفتن بی معنی است.

او در این برنامه گفت: “چون من کسی هستم که پیام‌های حامیان او را دریافت می‌کنم. من یکی از کسانی بودم که اسبم چند هفته پیش مورد حمله قرار گرفت.”

خانم دانیلز وقتی بیشتر به این موضوع دامن زد، ادعا کرد که “حامیان ترامپ از حصار من بالا رفتند” تا اسب را بگیرند.

استورمی دنیلز با نام اصلی استفانی کلیفورد اهل باتون روژ، لوئیزیانا است. او بیش از دو دهه است که یک شخصیت شناخته شده در تجارت فیلم بزرگسالان بوده و در ویدیوهای متعدد ظاهر شده و کارگردانی کرده است.