استعفای مدیران ارشد Better.com پس از اخراج ویشال گارگ، مدیرعامل 900 در تماس زوم

استعفای مدیران ارشد Better.com پس از اخراج ویشال گارگ، مدیرعامل 900 در تماس زوم

Vishal Garg به دلیل اخراج 900 کارمند از طریق تماس زوم مورد انتقاد قرار گرفته است

پس از اخراج 900 کارمند توسط مدیر عامل شرکت وام مسکن از طریق تماس زوم، سه مدیر ارشد از Better.com استعفا دادند – و انتظار می‌رود که تعداد بیشتری از آنها پیروی کنند. فیلم فاش شده از تماس وحشیانه هفته گذشته به طور گسترده در رسانه های اجتماعی پخش شد – و واکنش شدیدی را علیه مدیر عامل ویشال گارگ به دنبال داشت.

به گزارش دیلی بیست، آقای گارگ، 43 ساله، بعداً به دلیل نحوه اخراج کارکنان عذرخواهی کرد – اما این امر مانع از استعفای رئیس بازاریابی، رئیس روابط عمومی و معاون رئیس جمهور شرکت نشده است.

یکی از افراد آشنا به این موضوع به Daily Beast گفت: «این اولین موج استعفا است و شرکت انتظار بیشتری دارد.

اینسایدر گزارش داد که از سه کارمند ارشد خواسته نشده بود که از سمت خود کناره گیری کنند. تانیا گیلوگلی، رئیس روابط عمومی در حال خروج، ملانی هان، رئیس بخش بازاریابی و پاتریک لنیهان معاون ارتباطات، همگی از اظهار نظر در مورد این موضوع خودداری کردند.

ویشال گارگ که پس از اخراج 9 درصد از نیروی کار خود توسط شرکت تحت حمایت سافت بانک از طریق تماس ویدیویی، مورد انتقاد شدید قرار گرفت، گفت که او “اجرای اشتباه” را در ارتباط با اخراج ها انجام داده است.

آقای گارگ در نامه‌ای به تاریخ سه‌شنبه گفت: «می‌دانم که نحوه انتقال این خبر وضعیت دشوار را بدتر کرد.

مدیرعامل بازار، عملکرد و بهره وری را به عنوان دلایل تصمیم برای اخراج کارکنان در ایالات متحده و هند ذکر کرده بود.

او گفت: “این خبری نیست که بخواهید بشنوید… اگر در این تماس هستید، بخشی از گروه بدشانسی هستید که در حال اخراج هستند. استخدام شما در اینجا فوراً خاتمه می یابد.” 900 کارمند در طول تماس زوم.

Better.com که در سال 2016 تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در نیویورک است، محصولات وام مسکن و بیمه را از طریق پلتفرم آنلاین خود به صاحبان خانه ارائه می دهد.