استارباکس علامت مقایسه دوست پسر سابق تیلور سوئیفت را با مشروبات الکلی حذف کرد.

استارباکس علامت مقایسه دوست پسر سابق تیلور سویفت خواننده را با نوشیدنی حذف کرد

ایلور سوئیفت اخیراً پس از شش سال رابطه با بازیگر بریتانیایی جو آلوین، از او جدا شد.

تابلویی در یکی از فروشگاه های استارباکس پس از مقایسه شرکای سابق تیلور سویفت خواننده با چندین نوشیدنی جنجال برانگیخت. تصاویری از این تابلو به طور گسترده در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد که پس از آن غول قهوه در پاسخ گفت که این تابلو برداشته شده است.

بر اساس تصویری که در توییتر به اشتراک گذاشته شده، روی تابلوی استارباکس نوشته شده است: «شما کدوم سابق تیلور سویفت هستید؟» در زیر این نام، نام دوست پسر سابق این خواننده ذکر شده بود و هر کدام با یک نوشیدنی استارباکس مقایسه شدند. هری استایلز «لاته وانیلی داغ»، کالوین هریس «فراپه دانه وانیلی» بود و جو آلوین با «چای داغ با شیر جو دوسر» مقایسه شد. جو جوناس، تام هادلستون، جان مایر، تیلور لاتنر و جیک جیلنهال دیگر افرادی که در این منو حضور داشتند.

همانطور که این علامت در اینترنت چرخید، باعث شد تا کاربران تقسیم شوند که برخی آن را “غیرحرفه ای” نامیدند در حالی که برخی دیگر گفتند “آنقدرها هم جدی نیست”.

بعداً استارباکس از طریق دسته رسمی توییتر خود اعلام کرد که این علامت برخلاف ارزش آن است و حذف شده است.

“از اینکه این موضوع را به ما اطلاع دادید متشکرم. این قطعاً مأموریت و ارزش‌های ما را حفظ نمی‌کند و این علامت توسط فروشگاه حذف شده است.»

بسیاری به علامت استارباکس واکنش نشان دادند.

“این به وضوح توسط یک سوئیفتی نوشته شده بود (از این رو نوشیدنی جان در آن محتویات بود) … فکر می کنم قصد آن مسخره کردن تعداد سابق ها نبود. درست مثل این است که جوک سابق مورد علاقه خود را انتخاب کنید؟ شخصاً برای من جنسیت‌گرایانه خوانده نمی‌شود.»

کاربر دیگری گفت: “این ناخالص است، اما همه شما متوجه می شوید که این یک فروشگاه خاص است و مانند یک شرکت درست نیست”.

در یک نظر چنین آمده است: «به معنای واقعی کلمه به نظر چیزی است که سرپرست فروشگاه می‌خواست انجام دهد، نه Starbucks.

«فکر نمی‌کنم تیلور نقطه‌ی اصلی شوخی‌های اینجا بود. اگر چیزی جان و جیک بودند!» کاربر گفت

تیلور سوئیفت اخیراً پس از شش سال رابطه با بازیگر بریتانیایی جو آلوین، از او جدا شد.