از هر 3 کارمند پارلمان، 1 نفر مورد آزار جنسی قرار گرفته است – اخبار RT World

یک گزارش اهانت آمیز در مورد فرهنگ محل کار نشان می دهد که از هر سه کارمند پارلمان استرالیا یک نفر مورد آزار جنسی قرار گرفته است. پاسخ دهندگان آن را “دنیای مردانه” نامیدند که در آن زنان “احساس خوش شانسی” می کردند که کسی نگرانی های آنها را می شنید.

این گزارش با عنوان “استاندارد را تعیین کنید” روز سه شنبه در پارلمان ارائه شد. این نشان داد که بیش از نیمی از کسانی که در میان قانونگذاران کشور کار می کردند، نوعی از قلدری، آزار جنسی یا تجاوز جنسی واقعی یا تلاشی را تجربه کرده اند. قربانیان بیشتر زنان بودند.

این گزارش نشان داد که حدود 63 درصد از پاسخ دهندگان آزار جنسی را تجربه کرده اند. در این میان، مردان مسئول اکثر چنین رفتارهایی در فضاهای کاری مجلس هستند. یک نماینده زن به کمیسیون حقوق بشر استرالیا گفت که «فرهنگ مجاز است [and] تشویق شد” این.

سیاستمداران مرد مشتاقی که فکر نمی‌کردند، در یک مورد، بلند کردنت، بوسیدنت، بلند کردنت، لمس کردنت، دست زدن به پایین، اظهار نظر در مورد ظاهر، می‌دانی، معمول است.

شخص دیگری در استفساریه گفت که مجلس یک «دنیای انسان‌ها و به لطف نگاه‌هایی که از بالا و پایین می‌گیرید، هر روز به یاد آن می‌افتید.» دیگران گفتند که هستند “به اندازه کافی خوش شانس” داشتن ناظران زن برای مطرح کردن نگرانی هایشان.

ادامه مطلب


استرالیا در بحبوحه رسوایی های اخیر به معافیت آزار جنسی برای سیاستمداران و قضات پایان می دهد

توصیف یافته ها به عنوان “مخوف،” نخست وزیر اسکات موریسون تاکید کرد که وجود دارد “بدون بهانه” به “عادی کردن رفتارهای نامناسب، ناسالم و غیرحرفه ای.” در حالی که اشاره کرد که او آرزو می کند “پیدا شد [the results] شگفت آور تر،” او ابراز عقیده کرد که پارلمان اکنون نسبت به ابتدای سال امن تر است.

سیاستمداران و کارمندان فعلی و سابق – که اکثر آنها زن هستند – در میان 1723 نفری بودند که به این تحقیق پاسخ دادند که نزدیک به 500 مصاحبه انجام داد. این بررسی اوایل سال جاری پس از آن آغاز شد که یکی از کارکنان سابق، بریتنی هیگینز، ادعا کرد که در سال 2019 توسط یکی از همکارانش در دفتر یک وزیر مورد تجاوز قرار گرفته است. ادعاهای او موجی از اتهامات دیگر در مورد سوء رفتار را برانگیخت.

کمیسر تبعیض جنسی استرالیا، کیت جنکینز، که نویسنده این گزارش است، خاطرنشان کرد که چنین تجربیاتی ردپایی از ویرانی را برای افراد و تیم های آنها به جا بگذارید و عملکرد مجلس ما را به ضرر ملت تضعیف کنید.

این گزارش خواستار اصلاحات ساختاری شد و مجموعه ای از توصیه ها از جمله بهبود رهبری و تعادل جنسیتی و پرداختن به فرهنگ مصرف الکل را ارائه کرد.