اریک زمور، کاندیدای ریاست جمهوری فرانسه، در حالی که کمپین رکود می بیند، انگشت خود را به منتقد نشان می دهد.

در حالی که کمپین با رکود مواجه می شود، امید رئیس جمهور فرانسه انگشت خود را به منتقد نشان می دهد

اریک زمور از فرانسه هنوز رسماً اعلام نکرده است که در انتخابات 2022 شرکت می کند.

مارسی:

اریک زمور، نامزد راست افراطی ریاست‌جمهوری فرانسه، روز شنبه انگشت خود را به رهگذری در جریان بازدیدی پر از مشکل از مارسی داد، در ژستی که منتقدان آن را به عنوان نشانه‌ای از شروع شکست کمپین او دریافت کردند.

زمور هنوز رسماً اعلام نکرده است که در انتخابات 2022 شرکت می کند، اما مبارزات انتخاباتی شدید تردیدی در مورد نیات او باقی نگذاشته است و برخی نظرسنجی ها نشان می دهد که او می تواند به دور دوم در برابر رئیس جمهور امانوئل ماکرون راه یابد.

اما تنش ها در اردوگاه زمور افزایش یافته است زیرا نظرسنجی های اخیر نشان می دهد که حمایت از مفسر راست افراطی به نفع مارین لوپن، پرچمدار سنتی راست افراطی، در حال کاهش است.

زمور هنگام خروج از رستورانی در شهر جنوبی، انگشتش را توسط یک رهگذر به دست زمور داد و خودش با حرکتی مشابه پاسخ داد، عکسی که عکاس خبرگزاری فرانسه ثبت کرد.

یک منبع نزدیک به زمور که خواست نامش فاش نشود، به خبرگزاری فرانسه گفت که این حرکت “غریزی” بود، اقدامی که او مسئولیت کامل آن را بر عهده گرفت.

این منبع گفت: «او به ما گفت که به من توهین شد، انگشت به من نشان داده شد و من پاسخ دادم.

کلمنت بوون، وزیر اروپای فرانسه، از متحدان نزدیک ماکرون، به تلویزیون LCI گفت که این ژست “چهره واقعی” زمور را نشان می دهد که به عنوان یک مفسر به دلیل حملات شدید خود به اسلام و مهاجرت شهرت پیدا کرد.

او گفت: «این فقدان احترام، تفرقه، نفرت و خشونت است.

“مارسی ضد نژادپرستی”

سفر زمور به مارسی از همان ابتدا با مشکل مواجه شد: او در روز جمعه که رسید زودتر از قطار در شهر نزدیک اکس آن پروونس پیاده شد تا از تظاهرکنندگان در ایستگاه مارسی جلوگیری کند.

او در تلاش برای پیاده روی 15 دقیقه ای در مارسی، توسط معترضانی که شعار می دادند “مارسی ضد نژادپرستی” فریاد زدند.

پیاده‌روی برنامه‌ریزی شده برای شنبه در منطقه مشهور کنار آب ویو پورت شهر لغو شد.

یک منبع نزدیک به زمور با این حال تاکید کرد که “کوچکترین شکی” وجود ندارد که او نامزدی خود را اعلام کند.

این منبع گفت: ما فقط منتظریم تا او دکمه را فشار دهد.

گمانه زنی هایی وجود دارد مبنی بر اینکه نامزدی او می تواند در روزهای آینده قبل از سخنرانی زمور در پاریس در پنجم دسامبر اعلام شود.

مکرون هنوز نامزدی خود را اعلام نکرده است – اما به طور گسترده انتظار می رود که این کار را در اوایل سال آینده انجام دهد. جناح راست سنتی جمهوری خواهان قرار است نامزد خود را در کنگره ای در 4 دسامبر معرفی کنند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)