ارتقای بزرگ گیتا گوپینات اقتصاددان در صندوق بین المللی پول، 5 دلیل برای آن

تبلیغ بزرگ گیتا گوپینات اقتصاددان: 5 دلیل برای آن

کار گیتا گوپینات برای کمک به کشورها با بودجه برای مبارزه با کووید-19 به طور گسترده مورد تحسین قرار گرفته است.

دهلی نو:
گیتا گوپینات، هندی-آمریکایی، اقتصاددان ارشد صندوق بین المللی پول، پس از اینکه جفری اوکاموتو، رئیس فعلی FDMD اعلام کرد که اوایل سال آینده خواهد رفت، به عنوان معاون اول مدیر عامل صندوق بین المللی پول ارتقا یافت.

در اینجا یک تقلب 5 نقطه ای برای این داستان بزرگ است:

  1. خانم گوپینات به مدت سه سال به عنوان اقتصاددان ارشد صندوق بین المللی پول یا صندوق بین المللی پول خدمت کرده است. کریستالینا جورجیوا، مدیر عامل صندوق بین‌المللی پول، با اشاره به همه‌گیری کووید-19، از کمک خانم گوپینات به صندوق بین‌المللی پول به‌عنوان استثنایی، به‌ویژه رهبری فکری او در کمک به اقتصاد جهانی و صندوق برای عبور از پیچ‌ها و پیچ‌ها و بدترین بحران اقتصادی کشورمان قدردانی کرد. زندگی می کند.”

  2. مدیر عامل IMD گفت که خانم گوپینات – اولین اقتصاددان ارشد زن در صندوق بین المللی پول – در کشورهای عضو و موسسه با سابقه ثابت شده در رهبری کار تحلیلی دقیق در طیف گسترده ای از موضوعات، مورد احترام و تحسین قرار گرفته است.

  3. خانم جورجیوا گفت که تحت رهبری خانم گوپینات، دپارتمان تحقیقات صندوق بین‌المللی پول از «قدرت به قدرت» و به‌ویژه کار اخیر او بر روی طرحی برای پایان دادن به بحران کووید-19 با تعیین اهدافی برای واکسینه کردن جهان با هزینه‌ای قابل‌معنا، پیش رفته است.

  4. با توجه به انتخاب‌های سیاسی پیچیده‌تر و مبادلات دشواری که 190 کشور عضو صندوق بین‌المللی پول با آن مواجه هستند – که به دلیل همه‌گیری تشدید شده است – برخی از نوسازی‌ها در نقش‌ها و مسئولیت‌های تیم مدیریت ارشد صندوق بین‌المللی پول در حال انجام است.

  5. مدیر عامل این نهاد جهانی گفت، به ویژه، خانم گوپینات رهبری نظارت و سیاست‌های مرتبط را بر عهده خواهد گرفت، بر تحقیقات و نشریات شاخص نظارت خواهد کرد و به تقویت بالاترین استانداردهای کیفیت برای نشریات صندوق بین‌المللی پول کمک خواهد کرد.