ارتش استرالیا برای هدف مناسب نیست – بررسی دولت – اخبار RT World

یک ارزیابی جامع از نیروهای دفاعی استرالیا نشان می‌دهد که ارتش این کشور باید دستخوش تغییرات شدیدی شود تا بتواند به نیازهای استراتژیک نوسان در اقیانوس هند و اقیانوس آرام رسیدگی کند، زیرا این کشور زنگ خطر را در مورد تأثیرات احتمالی موضع گیری پکن و پکن به صدا درآورده است. واشنگتن در منطقه

بررسی استراتژیک دفاعی به دستور دولت چپ میانه که روز دوشنبه منتشر شد، نیروهای مسلح استرالیا را غیر فعال اعلام کرد. “مناسب برای هدف،” و خواستار افزایش هزینه ها برای دارایی ها، از جمله موشک های دوربرد و پهپادهای نظامی شد.

این لحظه نقطه عطفی برای سیاست دفاعی در تاریخ کشور ما است. ریچارد مارلز وزیر دفاع در کنفرانس خبری دوشنبه در مورد این گزارش گفت. وی افزود که تغییرات توصیه شده در این بازبینی تضمین می کند که استرالیا تبدیل به یک خواهد شد “ملت با اعتماد به نفس تر و متکی به خود.”

این ارزیابی که شامل ورودی و تحلیل وزیر خارجه سابق و رئیس سابق دفاع بود، هشدار داد که کانبرا باید با “بسیار متفاوت” به گفته این سازمان، یک محیط استراتژیک ایجاد شده توسط ارتش چین ایجاد شده است “بزرگترین و جاه طلب ترین” توسط هر قدرت جهانی از زمان جنگ جهانی دوم. همچنین گفت که منطقه هند-اقیانوس آرام با توجه به اینکه برای اولین بار در دهه های گذشته ایالات متحده در وضعیتی استراتژیک قرار ندارد، باقی می ماند. “رهبر تک قطبی هند و اقیانوس آرام.”


جنگ تایوان هیچ برنده ای نخواهد داشت - کانبرا

وی افزود: تنش بین آمریکا و چین وجود دارد “ویژگی تعیین کننده منطقه و زمان ما” و اینکه گسترش نظامی پکن است “بدون شفافیت رخ می دهد” در مورد آن “هدف استراتژیک.”

روزنامه گاردین روز دوشنبه نوشت، یکی از مقامات سفارت چین در استرالیا در جلسه توجیهی درباره این گزارش شرکت کرد.

مائو نینگ، سخنگوی وزارت خارجه چین، در پاسخ به این گزارش در همان روز در پکن، گفت که کشورها نباید «روایت به اصطلاح تهدید چین را تبلیغ کنید.» مائو همچنین گفت که پکن باقی می ماند متعهد به حفظ صلح و ثبات در آسیا و اقیانوسیه و کل جهان است. و این کار را انجام می دهد هیچ چالشی برای هیچ کشوری ایجاد نکنید.

در ماه مارس، پکن خشم خود را از عناصر ائتلاف نظامی AUKUS بین ایالات متحده، بریتانیا و استرالیا ابراز کرد. در این بیانیه آمده است که اقدام واشنگتن برای ارائه 3 زیردریایی کلاس ویرجینیا با سوخت هسته ای به کانبرا، به ضرر متحدان است. «پیمودن بیشتر و بیشتر در مسیر خطا و خطر». هیئت چین در سازمان ملل متعاقباً اعضای ائتلاف سه جانبه را به تحریک یک مسابقه تسلیحاتی متهم کرد.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: