اخراج دو کارمند آمریکایی به دلیل تعقیب سارقان خارج از فروشگاه در حالی که «سیاست شرکت» را شکستند

اخراج دو کارمند آمریکایی به دلیل تعقیب سارقان خارج از فروشگاه در حالی که «سیاست شرکت» را شکستند

آنها همچنین به دلیل قانون شکنی از قطع همکاری محروم شدند

دو کارمند زن در ایالات متحده ادعا کردند که پس از تماس با پلیس برای گزارش سرقت از فروشگاه توسط کارفرمایان خود اخراج شدند. نیویورک پست گزارش شده است. این حادثه در یک فروشگاه Lululemon در آتلانتا اتفاق افتاد، جایی که سارقان نقابدار در حالی که اجناس خود را از نمایشگرهای نزدیک جلوی فروشگاه می‌گرفتند، با دوربین عکاسی شدند.

در همین حال، جنیفر فرگوسن و ریچل راجرز، دو کارمند مورد بحث، قبل از تماس با پلیس دیده شدند که در حال فریاد زدن و تعقیب سارقان نقابدار از فروشگاه خود بودند. آنها دزدی را به اداره پلیس گوینت گزارش کردند و بعداً سارقان را ردیابی کردند و آنها را به اتهام سرقت متهم کردند.

با این حال، لولولمون به جای قدردانی از شجاعت آنها، آنها را به دلیل “شکستن خط مشی شرکت” مبنی بر عدم دخالت در سرقت اخراج کرد. کارمندان ادعا کردند که قبل از اخراج از فروشگاه توسط یک مدیر منطقه در مورد تصمیم آنها برای تماس با پلیس مورد بازجویی قرار گرفتند. این زنان همچنین ادعا کردند که به دلیل قانون شکنی از قطع رابطه محروم شده اند.

خیلی واضح نبود. خانم راجرز گفت، آنها علاوه بر اینکه فقط گفتند “سیاست عدم تحمل” دارند، دلیل خاصی ارائه نکردند.

”قرار نیست ما مانع ایجاد کنیم. شما برای هر کاری که قرار است انجام دهند راه روشنی دارید. و بعد از اتمام آن، یک کد QR را اسکن می کنید. همینه که هست. به ما گفته شده است که آن را در هیچ یادداشتی قرار ندهیم، زیرا ممکن است دیگران را بترساند. خانم فرگوسن که در آن زمان دستیار مدیر بود، گفت: ما قرار نیست با پلیس تماس بگیریم، واقعاً قرار نیست در مورد آن صحبت کنیم. 11 زنده.

حرف زدن با پست، یکی از سخنگویان شرکت تأیید کرد که کتاب راهنمای Lululemon دارای یک سیاست تحمل صفر در تعقیب یا درگیری فیزیکی با یک دزد است.

“ایمنی اولویت شماره یک ما است و هیچ مقدار کالایی در فروشگاه ارزش این را ندارد که خود را در معرض خطر قرار دهید. Lululemon یک سیاست تحمل صفر در تعقیب یا درگیری فیزیکی با مهمان در صورت وقوع سرقت یا سرقت مشکوک دارد. این همچنین شامل خروج از فروشگاه برای تعقیب مهمان یا جمع آوری اطلاعات اضافی در مورد سرقت مشکوک یا مشاهده شده می شود.» در گزیده ای آمده است.

این حادثه در حالی رخ می دهد که چندین ایالت آمریکا با خطر افزایش سرقت از فروشگاه ها مواجه شده اند.