اتصال گوشی به تلویزیون ؛ آموزش روشهای متصل کردن موبایل به تلویزیون با ویدیو

کابل 1.1 HDMI در سال 2004 به بازار عرضه شد و شامل مشخصاتی مانند استفاده از تکنولوژی محافظتی در فرمت DVD Audio است و از قابلیتهای سری قبل پشتیبانی میکند. اگر یک دانگل کرومکست دارید یا اگر تلویزیون هوشمند شما به صورت پیشفرض از کرومکست پشتیبانی میکند و میخواهید یک برنامه را روی تلویزیون ببینید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که ببینید اصلا آن برنامه وصل شدن گوشی به تلویزیون ال جی و دیگر برندها را پشتیبانی میکند یا خیر. این بدان معنا نیست که شما نمیتوانید گزینههای دیگر را امتحان کنید. اگر میخواهید یک صفحه را به صورت وایرلس پخش کنید، گزینههای زیادی وجود دارند. بسته به فناوری بی سیم خاص، سطح تاخیر ممکن است برای شما قابل قبول نباشد، در حال حاضر یک اتصال سیمی HDMI همچنان به پادشاهی خود ادامه خواهد داد. احتمالا شما زیاد به کابلهای HDMI (اچ دی ام ای) فکر نکردید، کنسول بازی یا پخش کننده بلوری خود را از جمعبه بیرون آوردهاید و کابل اچ دی ام ای آن را وصل کردید و دیگر هیچ نگرانی نداشته اید. درگاه ویژه ARC در تلویزیونها معمولا مشخص شده و با استفاده از آن دیگر نیازی به کابل اپتیکال مجزا برای انتقال صدا به پلیر نخواهید داشت.

ممکن است کمی احمقانه به نظر برسد اما برخی از برنامههای پلیر وجود دارند که فقط برنامههای تلویزیون هوشمند را ندارند و این یک روش بسیار مطمئن تر برای گرفتن تصوصیر روی صفحه نمایش بزرگ است. به عنوان مثال تلویزیون شما به یک کنسول بازی روشن وصل شده است از ریموت آن استفاده کنید تا متوهای پلیر بلو ری یا سایر دستگاههای متصل پشتیبانی شوند. خیالتان از بابت قیمت کابل HDMI راحت باشد و تنها به این فکر کنید که آیا رابطی که قصد خرید آن را کرده اید برایتان کارساز است و یا باز شما را در اتصال صوت و تصویر یک از دستگاه دیجیتالی به یک دستگاه دیجیتالی دیگر دچار مشکل خواهد کرد؛ در ادامه توجه شما را به یکسری از مدل های برتر کابل های اچ دی ام آی جلب می نماییم. سپس MiraCast وجود دارد که میتوانید برای آن دانگل خریداری کنید. یک استفاده از انواع دانگل HDMI به صورت ارتباط بیسیم و ارتباط با کابل MHL و لایتنینگ که ارتباط از با سیم انجام میشود.

مشکلاتی مانند انتخاب مبدل MHL سازگار با اسمارت فون اندرویدی ، طول کوتاه مبدل ها و نیاز به تبدیل های جداگانه برای افزایش متراژ کابل ، هزینه بالای کابل مخصوصا برای آیفون و آیپد ، عدم سازگاری بعضی از گوشی ها با مبدل ها و بسیاری از مشکلات دیگر که همگی این موارد باعث می شود تا دانگل را جایگزین کابل و مبدل کنیم. تبدیل HDMI به VGA یکی از مهم ترین تبدیل هایی هست که مردم خریداری می کنن . این چنین طول کابلی به اندازه کافی برای هر سناریویی بلند است اما میتوانید با تجهیزات مناسب حتی از کابل طولانی تری استفاده کنید. فقط به خاطر داشته باشید که در بعضی موارد استفاده از تکرارکنندههای HDMI یا کابلهای HDMI واقعا طولانی میتواند تاثیر قابل ملاحظه ای روی زمان تاخیر داشته باشند، چیزی که برای کاربردهایی مانند بازیهای ویدیویی بسیار مهم است اما برای سینمای خانگی مهم نیست. البته مد نظر داشته باشید که در این صورت، انتخابهای پیش روی شما محدود هستند و بستگی به مدل گوشی و تلویزیون شما دارند. همراه با کنترلر بیسیم، صفحه کلید و ماوس شما باید دلیل کمی برای دسترسی فیزیکی به دستگاه داشته باشید.

تفاوت این کابل رابط لایتنیگ با دیگر کابلهای مشابه در این است که به دلیل داشتن ورودی به صورت یک پورت مادگی USB-A تمامی گوشیهای موبایل همراه و تبلت و لپ تاپ با سیستمعاملهای اندروید و IOS را پشتیبانی میکند. کامپیوترهای شخصی بازی، لپ تاپ و کنسولها میتوانند از کابلهای بسیار بلند استفاده کنند، بنابراین در صورت لزوم میتوانید از کابل HDMI بلند در اتاق دیگر استفاده کنید. در روش سیمی باید از یک کابل HDMI استفاده کنید. شما میتوانید دو تلویزیون با جهتهای مختلف داشته باشید و یا مجموعه ای از تلویزیونها را در اتاقهای مختلف داشته باشید و حتی بهتر از این ها، اکثر اسپلیترهای HDMI تقویت کننده سیگنال هستند، بنابراین میتوانید یک کابل HDMI طولانی داشته باشید که دو کابل بلند دیگر از آن تغذیه میکنند. با این وجود آنچه ممکن است بسیاری از کاربران آن را بدانند این است که شما میتوانید از کابلهای HDMI بلند در مسافتهای طولانی تر از کابلهای یک متری که اکثر کاربران به کار میبرند استفاده کنید. دقیقا به همین شکل کابل انتقال تصویر نیز در حال تغییر است و به سمت استاندارد سازی کابلهای «USB Type-C» میرود تا بتوانید صوت، تصویر، برق و هر نوع انتقالی را از آن طریق انجام دهید.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از کابل hdmi 10 متری knet ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.