اتریش واکسیناسیون اجباری را از اول فوریه و قرنطینه سراسری از دوشنبه – RT World News اعمال می کند

اتریش در تلاش برای مقابله با موج جدیدی از عفونت‌های کووید-19، یک قرنطینه کامل را که می‌تواند به مدت سه هفته ادامه داشته باشد، در روز دوشنبه معرفی خواهد کرد. دولت همچنین به همه مردم دستور داده است که از اول فوریه واکسینه شوند.

روز جمعه، صدراعظم محافظه کار الکساندر شالنبرگ در یک کنفرانس خبری گفت که قرنطینه کامل کشور از روز دوشنبه آغاز خواهد شد و برای 10 روز اولیه ادامه خواهد داشت.

ادامه مطلب


مکرون فاش کرد که آیا قرنطینه برای افراد واکسینه نشده در فرانسه ضروری است یا خیر

وی اظهار داشت که اگر میزان آلودگی شروع به کاهش نکند، محدودیت ها می تواند تمدید شود، اما او تاکید کرد که قرنطینه بیش از 20 روز نخواهد بود.

اقدامات مربوط به کل جمعیت اتریش است. دولت قبلاً در تلاش برای کاهش نرخ بستری شدن در بیمارستان در بحبوحه افزایش موارد کووید-19، قرنطینه نسبی را برای افراد واکسینه نشده اعمال کرده است.

با پایان یافتن قرنطینه کامل، محدودیت ها برای افراد واکسینه نشده باقی می ماند.

اعلام شالنبرگ پس از نشست 9 فرماندار ایالتی منتشر شد که دو نفر از آنها قبلاً قول داده بودند روز دوشنبه در استان تیرول غربی در مناطق خود قرنطینه کامل ایجاد کنند.

صدراعظم همچنین اعلام کرد که واکسیناسیون از اول فوریه اجباری می شود. ما نتوانسته‌ایم افراد کافی را برای واکسینه کردن قانع کنیم. برای مدت طولانی، من و دیگران تصور می‌کردیم که شما می‌توانید مردم را متقاعد کنید که واکسینه شوند.» او افزود و دلیل خود را برای این مأموریت بیان کرد.

شالنبرگ گفت که از نیروهای سیاسی، مخالفان رادیکال و اخبار جعلی که علیه واکسیناسیون مبارزه می کنند، ابراز تاسف می کند.

اتریش یکی از پایین‌ترین نرخ‌های واکسیناسیون را در اروپای غربی دارد و طبق داده‌های دانشگاه جانز هاپکینز، تنها ۶۵ درصد در برابر ویروس کشنده تلقیح شده‌اند.

نرخ عفونت تقریباً در میان بالاترین میزان در این قاره است. نرخ بروز هفت روزه 971.5 در هر 100000 نفر است.

فکر می کنید دوستان شما علاقه مند شوند؟ این داستان را به اشتراک بگذارید