اتریش ممکن است واکسینه شده را نیز مسدود کند – RT World News

تنها سه روز پس از اعلام محدودیت‌ها برای اتریشی‌های واکسینه نشده، یک فرماندار استان برای قرنطینه سراسری همه ساکنان فشار می‌آورد زیرا عفونت‌های کووید-19 همچنان به رکورد بالایی می‌رسد.

اگر فردا دستور قرنطینه ملی صادر نشود، قطعاً از هفته آینده باید در اتریش علیا و استان همسایه ما سالزبورگ قرنطینه چند هفته ای وجود داشته باشد. توماس استلزر، فرماندار اتریش علیا روز پنجشنبه به قانونگذاران گفت.

این بدان معناست که حداقل دو استان از نه استان اتریش تنها چند روز پس از ایجاد یک جامعه دو لایه توسط این کشور با قفل کردن حدود دو میلیون اتریشی واکسینه نشده در حالت قرنطینه کامل خواهند بود.

ما باید نرخ واکسیناسیون را افزایش دهیم. به طرز شرم آور کم است.» صدراعظم الکساندر شالنبرگ روز یکشنبه گفت و اعلام کرد که ساکنان واکسینه نشده تنها اجازه خواهند داشت تا خانه های خود را ترک کنند. “ضروری” اهدافی مانند خرید مواد غذایی یا رفتن به مطب پزشک.


اتریش آماده برای قفل، سیستم PCR خود را فریب داده است

پلیس اکنون در حال بررسی تصادفی برای اثبات واکسیناسیون در خیابان های اتریش است. آن دسته از ساکنان واکسینه نشده که مشخص شود دستور قرنطینه را نقض می کنند با جریمه های سنگین تا سقف 500 یورو مواجه می شوند. کسانی که از بررسی وضعیت واکسیناسیون خودداری می کنند باید حدود سه برابر بیشتر بپردازند.

استلزر و سایر فرمانداران اتریش قرار است روز جمعه با شالنبرگ و وزیر بهداشت ولفگانگ موکشتاین دیدار کنند، زمانی که احتمالاً قرنطینه کامل در نظر گرفته می شود.

موارد جدید کووید-19 در این کشور برای اولین بار در روز پنجشنبه از مرز 15000 عبور کرد که بسیار از بالاترین روزانه 9586 نفر در سال 2020 فراتر رفت که در زمانی که هیچ واکسنی در دسترس نبود تعیین شد. اتریش علیا و سالزبورگ بیشترین آسیب را دیده اند و بیمارستان ها را در معرض خطر کمبود تخت قرار داده اند. اتریش با واکسینه شدن کامل 66 درصد از جمعیت خود، از نظر میزان واکسیناسیون کووید-19 از سایر کشورهای اروپای غربی عقب است.

در حالی که اتریش اولین کشوری است که برای افراد واکسینه نشده قرنطینه می کند، سایر کشورهای اتحادیه اروپا – از جمله اسلواکی، جمهوری چک و یونان – محدودیت های شدیدتری را برای افرادی که واکسن کووید را نپذیرفته اند اعمال کرده اند.

فکر می کنید دوستان شما علاقه مند شوند؟ این داستان را به اشتراک بگذارید