اتریش با شروع چهارمین قرنطینه کووید، زندگی عمومی را متوقف کرد

اتریش با شروع چهارمین قرنطینه کووید، زندگی عمومی را متوقف کرد

افراد به دلایل محدودی مانند رفتن به محل کار یا خرید وسایل ضروری می توانند خانه های خود را ترک کنند.

وین:

اتریش روز دوشنبه با شروع چهارمین قرنطینه ملی کووید-19، زندگی عمومی را متوقف کرد و این اولین کشور اروپای غربی است که در پاییز امسال این اقدام شدید و غیرمحبوب را در مواجهه با افزایش آلودگی‌های ویروس کرونا اعمال می‌کند.

این قرنطینه مشابه موارد قبلی است، اما اولین موردی است که از زمانی که واکسن‌ها به طور گسترده در دسترس قرار گرفتند، معرفی شد.

دولت می‌گوید اکثر مکان‌هایی که مردم جمع می‌شوند، مانند رستوران‌ها، کافه‌ها، کافه‌ها، تئاترها، مغازه‌های غیرضروری و آرایشگاه‌ها نمی‌توانند درهای خود را به مدت 10 روز در ابتدا و شاید تا 20 روز باز کنند.

بازارهای کریسمس، یک قرعه کشی بزرگ برای گردشگرانی که تازه شروع به بازگشایی کرده بودند، نیز باید بسته شوند، اما در آخرین لحظه، آسانسورهای اسکی می توانند به روی افراد واکسینه شده باز بمانند. با این حال، با شروع قرنطینه، هتل‌ها به گردشگرانی نزدیک می‌شوند که قبلاً در آنجا اقامت نکرده‌اند.

ولفگانگ موئکشتاین وزیر بهداشت یکشنبه شب به تلویزیون ORF گفت: «این وضعیتی است که اکنون باید واکنش نشان دهیم.

قفل کردن، یک روش نسبتاً سخت، یک پتک، تنها گزینه برای کاهش تعداد (عفونت‌ها) در اینجا است.»

دولت تحت رهبری محافظه‌کاران هفته گذشته قرنطینه‌ای را بر روی افراد واکسینه نشده اعمال کرد، اما عفونت‌های روزانه بسیار بالاتر از اوج قبلی که یک سال پیش بود ادامه یافت و تخت‌های مراقبت‌های ویژه در حال کوتاه شدن هستند.

روز جمعه، دولت اعلام کرد که از روز دوشنبه قرنطینه کامل را مجدداً اعمال می کند و از اول فوریه واکسینه شدن را اجباری می کند، قدمی که چند کشور برداشته اند.

افراد به دلایل محدودی مانند رفتن به محل کار یا خرید وسایل ضروری می توانند خانه های خود را ترک کنند. پیاده روی بدون محدودیت در زمان و مسافت مجاز است. فقط یک نفر از یک خانواده دیگر را می توان در یک زمان ملاقات کرد.

محل های کار و مدارس باز خواهند ماند، اما دولت از والدین خواسته است در صورت امکان فرزندان خود را در خانه نگه دارند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)