آیا می خواهید اخبار را در توییتر بخوانید؟ ممکن است مجبور شوید از ماه آینده هزینه آن را بپردازید

آیا می خواهید اخبار را در توییتر بخوانید؟  ممکن است مجبور شوید از ماه آینده هزینه آن را بپردازید

ایلان ماسک گفت این اقدام یک برد برد بزرگ برای سازمان های رسانه ای و مردم (نمایندگی) خواهد بود.

ایلان ماسک امروز گفت که توییتر به ناشران رسانه‌ها اجازه می‌دهد از ماه آینده کاربران را برای خواندن مقاله‌شان هزینه کنند.

ماسک در آخرین بهینه سازی خود در پلتفرمی که در ماه اکتبر در اختیار گرفت، گفت: از کاربران بر اساس “بر اساس هر مقاله” هزینه دریافت می شود و در صورت عدم ثبت نام برای اشتراک ماهانه، هزینه بیشتری را پرداخت خواهند کرد.

میلیاردر فناوری که اخیراً «تیک آبی» را برای اکثر پروفایل‌های تأیید شده که مشترک توییتر آبی نشده‌اند، گفت: «این پلت‌فرم که ماه آینده راه‌اندازی می‌شود، به ناشران رسانه‌ها اجازه می‌دهد تا به ازای هر مقاله و با یک کلیک از کاربران هزینه دریافت کنند. برنامه

او افزود: “این به کاربرانی که برای اشتراک ماهانه ثبت نام نمی کنند، امکان می دهد برای زمانی که می خواهند یک مقاله گاه به گاه بخوانند، قیمت بالاتری برای هر مقاله بپردازند. این باید یک برد-برد بزرگ برای سازمان های رسانه ای و عموم باشد.”

این امر باعث سردرگمی شده است زیرا چندین ناشر رسانه در حال حاضر از یک دیوار پرداخت در وب سایت های خود برای محتوای مبتنی بر اشتراک استفاده می کنند.

در اوایل روز، توییتر اعلام کرد که سازندگان نیز می توانند از محتوای خود در این پلتفرم کسب درآمد کنند.

ماسک گفت: “از تولیدکنندگان محتوا در سراسر جهان در مکان‌های دور و نزدیک حمایت کنید! برای بسیاری این یک منبع درآمد حیاتی است و آنها را قادر می‌سازد تا زمان بیشتری را برای ایجاد محتوای عالی برای شما اختصاص دهند.”

او افزود: «تمام درآمدها به تولیدکنندگان محتوا می رسد، ما چیزی را نگه نمی داریم.

بزرگترین تغییر عملیاتی توییتر حذف تیک آبی قدیمی از حساب کاربران تایید شده است که هنوز در Twitter Blue، یک برنامه اشتراک ماهانه 8 دلاری، مشترک نشده اند.

مشترکین نه تنها یک تیک آبی دریافت می‌کنند، بلکه می‌توانند توییت‌های طولانی‌تر و ویژگی ویرایش پست کنند و در پلتفرم «اولویت‌بندی» می‌شوند.