آژانس جاسوسی کره جنوبی: کیم جونگ اون ممکن است بی خوابی داشته باشد و مشکل وابستگی به الکل بدتر شود

کیم جونگ اون ممکن است به بی خوابی و اعتیاد به الکل مبتلا باشد: آژانس جاسوسی کره جنوبی

آقای یو گفت که کیم جونگ اون در یک “چرخه معیوب” سیگار کشیدن و مشروب خواری قرار گرفته است.

سازمان جاسوسی کره جنوبی روز چهارشنبه اعلام کرد، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی ممکن است از اختلال خواب و وابستگی به الکل و نیکوتین بدتر شده باشد. بلومبرگ.

به نقل از سرویس اطلاعات ملی (NIS)، این رسانه گزارش داد که مقامات کره شمالی “به شدت” در حال جمع آوری اطلاعات پزشکی خارج از کشور برای مقامات عالی رتبه مبتلا به بی خوابی هستند، از جمله جزئیات داروهای مورد استفاده برای درمان آن، مانند زولپیدم.

یو سانگ بوم، قانونگذار حزب حاکم قدرت مردم کره جنوبی و دبیر اجرایی کمیته اطلاعات پارلمانی، جزئیات جلسه توجیهی NIS را با خبرنگاران به اشتراک گذاشت. وی گفت که کره شمالی اخیراً تعداد زیادی سیگار خارجی از برندهایی مانند مارلبرو و دانهیل و همچنین تنقلات گران‌قیمتی که به‌طور سنتی با الکل سرو می‌شوند وارد کرده است.

علاوه بر این، با استناد به تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی (AI) از تصاویر اخیر، آقای یو گفت که به نظر می رسد آقای کیم نیز وزن اضافه کرده است. به گفته وی، وزن رهبر کره شمالی بیش از 140 کیلوگرم تخمین زده می شود.

همچنین بخوانید | کره شمالی همه‌گیری را صرف ساختن دیوار عظیم مرزی کرد

مطابق با نیویورک پستآقای یو گفت که به نظر می رسد آقای کیم در یک “چرخه معیوب” تکیه بر مشروبات الکلی و سیگار کشیدن است که باعث ایجاد “اختلالات قابل توجه خواب” می شود. این عضو کمیته اطلاعاتی گفت: “او در حین حضور در انظار خود در 16 مه، با حلقه های تیره روشن دور چشمش خسته به نظر می رسید.” و ادعا کرد که کیم همچنین “داروهایی مانند زولپیدم را برای درمان بی خوابی احتکار می کند.”

آقای یو همچنین در گفتگو با خبرنگاران خاطرنشان کرد که وضعیت اسفبار مردم کره شمالی با افزایش کمبود مواد غذایی و افزایش قیمت غلات به بالاترین سطح از زمان روی کار آمدن کیم بدتر شده است. این مقام کره جنوبی گفت: جنایات، خودکشی و مرگ و میر ناشی از گرسنگی نیز در این کشور افزایش یافته است.

در همین حال، در روزهای اخیر، کره شمالی موفق به پرتاب ماهواره به مدار زمین نشد و قول داد به زودی تلاش ها را احیا کند. این حادثه باعث هشدار اشتباه اضطراری از سوی دولت سئول شد که باعث وحشت شد. آژانس جاسوسی کره جنوبی به قانونگذاران گفت که رهبر کره شمالی احتمالاً پرتاب موشک را مشاهده کرده است.