آندری گورولیوف، قانونگذار روسی، آلاسکا را تهدید به حمله موشکی کرد: “این کار زیاد طول نمی کشد”

آندری گورولیوف، قانونگذار روسی، آلاسکا را تهدید به حمله موشکی کرد:

جنگ روسیه و اوکراین خسارات قابل توجهی در بسیاری از شهرهای مرزی اوکراین وارد کرده است.

بر اساس گزارشی که در این باره منتشر شده، اخیراً یک قانونگذار روسی تهدید کرده است که آلاسکا را با یک رشته موشک مورد حمله قرار خواهد داد نیوزویک. آندری گورولیوف، معاون دوما گفت: موشک‌هایی در نزدیکی ایالات متحده مستقر هستند که «کاملاً قادر به شستن آلاسکا به زمین هستند» و روسیه باید به جای اینکه منتظر تجاوز دشمنانش برای حمله باشد، با آنها حرکت کند. به گفته این رسانه، آقای گورولیوف این اظهارات را در جریان یک حضور در تلویزیون دولتی روسیه بیان کرد، جایی که او بخشی از بخشی از بخشی با مفسران دیگر بود.

رهبر روسیه گفت: “تگزاس نیازی به حمله ندارد. ما یک نیروی هسته ای استراتژیک داریم که قلمرو آمریکا را در اختیار دارد. بگذارید یادآوری کنم، آلاسکا در آن سوی تنگه وجود دارد.” نیوزویک.

آقای گورولیوف همچنین تعدادی از موشک های روسی آماده را فهرست کرد. وی افزود: «این کار زیاد لازم نیست، چند تیپ کافی است.

کلیپی از سخنان او توسط آنتون گراشچنکو، مشاور وزیر امور داخلی اوکراین در توییتر منتشر شده است.

یکی از مفسران پرسید که چرا روسیه به آلاسکا حمله خواهد کرد، که مجری برنامه اولگا اسکابیوا در پاسخ گفت: “تا آنها احساس ترس کنند”.

در طول جنگ روسیه و اوکراین که بیش از یک سال است ادامه دارد، مفسران و تحلیلگران مورد حمایت مسکو غرب را به حمایت از کیف تهدید کرده اند.

ایالات متحده و سایر کشورهای غربی مجموعه ای از کمک های نظامی مختلف مانند موشک، تانک، هواپیماهای بدون سرنشین و سیستم های دفاع هوایی را به اوکراین ارائه کرده اند.

مشخص نیست که آقای گورولیوف چه زمانی در این برنامه اظهار نظر خواهد کرد، اما این کلیپ توسط آقای گراشچنکو در روز جمعه منتشر شد – همان روزی که سناتور آمریکایی لیندسی گراهام با ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین دیدار کرد.

این سیاستمدار آمریکایی گفت که بودجه ای که ایالات متحده به اوکراین داده و باعث کشته شدن بسیاری از سربازان روسی شد، “بهترین پولی بود که ما تا کنون خرج کرده ایم”.

آلاسکا اغلب تهدید رهبران روسیه برای ایالات متحده است. ایالات متحده آلاسکا را از روسیه به مبلغ 7.2 میلیون دلار در سال 1867 خریداری کرد. نیوزویک گفت.