آمریکایی ها با ناامنی غذایی “بی سابقه” روبرو هستند – RT World News

یک مطالعه جدید نشان می دهد که با کاهش مزایای دولت و افزایش قیمت خواربار، تعداد فزاینده ای از مردم گرسنه می شوند.

یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که خانواده‌های آمریکایی بیشتر و بیشتر گرسنه می‌شوند و مجبور می‌شوند اقداماتی مانند کم کردن شیرخشک نوزادان و حذف وعده‌های غذایی را انجام دهند، زیرا افزایش قیمت مواد غذایی و کاهش منافع عمومی، ناامنی غذایی را به سطوح بی‌سابقه‌ای می‌رساند.

نظرسنجی جدید منتشر شده توسط Propel، سازنده یک برنامه تلفنی که به کاربران کمک می کند تا به اصطلاح خود را مدیریت کنند “کوپن غذا” مزایا، نشان داد که 44 درصد از پاسخ دهندگان گزارش دادند که در ماه گذشته وعده های غذایی خود را حذف کرده اند. این مجموع 7 درصد افزایش نسبت به نرخ در آوریل نشان داد و نشان داد که ناامنی غذایی در میان کاربران این برنامه در “سطوح بی سابقه” برای دومین ماه متوالی

یافته‌های پروپل نشان می‌دهد که چگونه آمریکایی‌هایی که به برنامه کمک تغذیه تکمیلی دولت فدرال (SNAP) متکی هستند، پس از اینکه 32 ایالت شروع به کاهش مزایا در ماه مارس کردند، برای مقابله با این مشکل تلاش می‌کنند. این کاهش بیش از 30 میلیون نفر را تحت تأثیر قرار داد و در زمانی رخ داد که قیمت خواربار فروشی در ایالات متحده حدود 20 درصد بیشتر از دو سال پیش است.


بریتانیایی ها از وعده های غذایی خود برای مقابله با هزینه های سرسام آور صرف نظر می کنند - مطالعه

تقریباً یک نفر از هر سه شرکت‌کننده در نظرسنجی (32 درصد) به پروپل گفتند که در ماه گذشته برای دادن غذا به اعضای خانواده یا دوستانشان متکی بودند. تقریباً نیمی از آنها گفتند که نمی توانند غذاهایی را که می خواهند بخرند و 54 درصد گزارش کردند که مجبور شده اند کمتر غذا بخورند.

ما نمی توانیم پول نقد برای غذا خرج کنیم، یکی از کاربران برنامه به شرکت گفت. «همه چیز خیلی گران است. ما به بانک‌های مواد غذایی مراجعه می‌کنیم، اما آنها به اندازه کافی چیزهای ضروری مانند شیر، نان، تخم مرغ و روغن را تامین نمی‌کنند، بنابراین تا زمانی که اسنپ بیاید، بدون آن چیزها می‌رویم.

پروپل گفت که افزایش هزینه ها برای سایر موارد ضروری، مانند انرژی، به بحران ناامنی غذایی کمک می کند. بیش از 43 درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی، آب و برق یا سایر قبوض سررسید شده دارند و 26 درصد از پرداخت اجاره یا وام مسکن عقب هستند. حدود 57 درصد از کاربران برنامه بر این باورند که پول در دسترس آنها بیش از یک یا دو روز دوام نمی آورد که این رقم نسبت به یک ماه قبل نزدیک به 20 درصد افزایش یافته است. اخراج ها 40 درصد نسبت به سطح آوریل افزایش یافت و 11 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که خدمات شهری آنها در ماه گذشته قطع شده است.


چگونه ایالات متحده در بحران شیر خشک شکست خورد

یک مطالعه جدید توسط بانک غذای بزرگ بوستون یافته‌های مشابهی داشت، از جمله این واقعیت که از هر سه خانواده یک خانواده گزارش داده‌اند که فرزندانشان گرسنه می‌شوند یا وعده‌های غذایی خود را حذف کرده‌اند. در میان خانوارهای ماساچوست که برای کمک به بانک مواد غذایی متکی هستند، 70 درصد گفتند که مجبور شده اند بین خرید مواد غذایی یا پرداخت قبوض آب و برق یکی را انتخاب کنند. بیش از شش نفر از هر ده نفر گفتند که باید بین غذا خوردن و پرداخت هزینه مراقبت پزشکی یکی را انتخاب کنند. حدود 85 درصد گفتند که آن را خریده اند “ارزان ترین غذای موجود” برای کنار آمدن

تورم ایالات متحده در تابستان گذشته به بالاترین حد در 40 سال گذشته رسید که عمدتاً به دلیل افزایش قیمت مواد غذایی و انرژی بود. جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، جهش قیمت ها را ناشی از حمله نظامی روسیه به اوکراین دانست.