آلمان ممکن است میلیاردها دلار از حشیش کسب کند – مطالعه – اخبار RT World

تحقیقات جدید نشان می دهد که قانونی کردن فروش و استفاده از حشیش می تواند 5 میلیارد یورو (5.67 میلیارد دلار) از طریق درآمدهای مالیاتی سالانه و صرفه جویی در هزینه های پلیس به اقتصاد آلمان کمک کند.

اگر آلمان به قانونی سازی ادامه دهد، تحقیقات تخمین می زند که می تواند درآمد مالیاتی 3.4 میلیارد یورویی (3.86 میلیارد دلار) در سال به همراه داشته باشد و در کنار ایجاد 27000 شغل جدید، حدود 1.3 میلیارد یورو (1.48 میلیارد دلار) در هزینه های پلیس و سیستم قضایی صرفه جویی کند. .

این گزارش که توسط موسسه اقتصاد رقابت (DICE) در دانشگاه هاینریش هاینه در دوسلدورف و به سفارش انجمن حشیش آلمان انجام شده است، در بحبوحه بحث های جاری برای تشکیل یک دولت فدرال ائتلافی ارائه شده است.

ادامه مطلب




یکی از زمینه‌هایی که در مذاکرات سه جانبه بین سوسیال دموکرات‌ها (SPD)، سبزها و دموکرات‌های آزاد (FDP) مورد بررسی قرار می‌گیرد، مقررات احتمالی فروش و استفاده از حشیش تفریحی است.

استفاده از حشیش برای مقاصد دارویی از سال 2017 در آلمان قانونی شده است. با این حال، داشتن یا توزیع آن برای استفاده تفریحی غیرقانونی است و می تواند منجر به جریمه و همچنین مدتی پشت میله شود.

در اوایل سال جاری، تحقیقات در مورد قانونی سازی حشیش در سراسر اروپا توسط شرکت اطلاعاتی بازار Prohibition Partners گفت که اگر آلمان استفاده از آن توسط بزرگسالان را قانونی کند، این اقدام باعث می شود که این کشور به تنهایی به عنوان عامل اصلی شناخته شود. بیش از نیمی از بازار اروپا تا سال 2024. همچنین کمک می کند تا بازار حشیش اروپا از ارزش 400 میلیون یورویی (454 میلیون دلار) در سال 2021 به حدود 3 میلیارد یورو (3.4 میلیارد دلار) تا سال 2025 برسد.

فکر می کنید دوستان شما علاقه مند شوند؟ این داستان را به اشتراک بگذارید