آلمان مردی را به دلیل حمایت از روسیه زندانی کرد – اخبار RT World

یک تبعه آلمانی به دلیل ابراز حمایت آنلاین از طرف روسیه در درگیری اوکراین به سه سال زندان محکوم شد

دادگاه هامبورگ یک مرد محلی را به سه سال پشت میله های زندان محکوم کرد و او را به دلیل توجیه مجرم شناخت “تجاوز روسیه” علیه اوکراین و داشتن سلاح غیرقانونی.

دی ولت با استناد به کیفرخواست گزارش داد که متهم 32 ساله که فقط مارسل جی. نام دارد، یک کانال تلگرامی طرفدار روسیه را اداره می کرد که آرم و نام آن بر اساس حزب فوق ملی گرای روسیه Drugaya Rossiya (روسیه دیگر) ثبت نشده است.

جدا از اشتراک گذاری “ایده های ملی-بلشویکی طرفدار روسیه” متهم آشکارا اوکراین را a “دولت تروریستی” و از نماد “Z” استفاده کرد – که معمولاً با عملیات نظامی ویژه مسکو در کشور مرتبط است – که تا حدی در آلمان ممنوع شده بود. علاوه بر این، مارسل جی یک چاقوی بزرگ غیرقانونی کشف شد که به نظر می‌رسد یک سلاح تیغه‌دار است.

هم‌متهم او که تنها مرد 35 ساله دیگری بود، متهم به همدستی بود اما تنها شش ماه زندانی شد. سخنگوی دادگاه توضیح داد که مدت طولانی مدت مارسل جی بیشتر به دلیل سابقه کیفری قبلی او و به ویژه محکومیت اخیر به دلیل حمله به یک خبرنگار در یک رویداد عمومی در اواخر سال 2021 بود.

این مرد در ماه آوریل توسط دادگاه برلین به دلیل این حمله مجرم شناخته شد و به دو سال و چهار ماه زندان محکوم شد. اکنون، این دو محکومیت با هم ترکیب خواهند شد و مارسل جی. طبق قوانین آلمان، مجموع مجازات همه آنها را دریافت خواهد کرد.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: