آلمان خواهان جنگ صلیبی در سراسر اتحادیه اروپا علیه تلگرام است – RT World News

وزیر دادگستری آلمان از اقدام مشترک اروپا علیه تلگرام به دلیل انتشار محتوای افراطی در این سرویس پیام‌رسان حمایت کرد.

مارکو بوشمان در صحبت با رسانه های آلمانی استدلال کرد که یک تلاش هماهنگ در سراسر اتحادیه اروپا “تاثیر بیشتری بگذارد” در تلگرام بر خلاف ”هر کشوری سعی می کند این کار را به تنهایی انجام دهد.وزیری که در اوایل ماه جاری سوگند یاد کرد، ادامه داد که اکنون که این سرویس برای کسب درآمد از محبوبیت این پلتفرم به تبلیغات روی آورده است، دسترسی بدون وقفه به بازار اروپا به نفع خود تلگرام است.

با این حال، بوشمن هشدار داد که حتی اگر اتحادیه اروپا موفق شود تلگرام را به پایان برساند، این به تنهایی به مشکل سخنان نفرت پراکنی و افراط گرایی آنلاین پایان نمی دهد.رادیکال ها راه ها و پلتفرم های جدیدی پیدا خواهند کرد.


پلیس طرح قتل ضد واکسن را با کمان پولادی کشف کرد

بحث بر سر تلگرام در اوایل این ماه پس از دستگیری چندین ضد وکس رادیکال در شهر درسدن به اتهام توطئه بر روی پلت فرم برای کشتن فرماندار ایالت زاکسن در آلمان تشدید شد. پس از حملات پلیس، تماس هایی گرفته شد تا تلگرام را نه به عنوان یک سرویس پیام رسان صرف، بلکه به عنوان یک شبکه رسانه اجتماعی در نظر بگیریم که این سرویس را ملزم به رعایت قوانین سختگیرانه در مورد محتوای افراطی یا مجرمانه می کند.

از فوریه 2022، پلتفرم های رسانه های اجتماعی طبق قانون آلمان ملزم به گزارش محتوای غیرقانونی به مقامات خواهند بود. با این حال، سرویس‌های پیام فوری مستثنی هستند، که بسیاری از وزرای کشور منطقه‌ای در آلمان آن را خللی می‌دانند که باید برطرف شود.

این فشار توسط وزیر دادگستری بوشمن حمایت شده است، که استدلال کرد که جایی برایمعافیت کلی برای پیام رسان هاوی ادامه داد که ایجاد یک رویکرد مشترک اروپایی یکی از بزرگترین اقدامات خواهد بود.چالش های سیاسی” با اتحادیه اروپا مواجه شد.

تاکنون، تمامی تلاش‌های شناخته شده برای برقراری ارتباط با تلگرام از سوی مقامات آلمانی بر سر زبانها افتاده است. نانسی فایزر، وزیر کشور جدید این کشور هشدار داد که دولت در برلینقرار نیست آن را تحمل کند

فرمانداران و وزرای کشور منطقه ای در آلمان در مورد آنچه که در مورد تلگرام فکر می کنند، حتی صریح تر بوده اند. مایکل کرچمر، فرماندار ایالت زاکسن، که ضد واکسن ها قصد کشتن او را داشتند، متهم کرد که «دیگر نمی‌توان اینگونه بود که اپراتورها بدون انجام کاری از دبی تماشا می‌کنند زیرا تهدید به مرگ در شبکه آنها پخش می‌شود.وزیر کشور در همین منطقه اخیرا ابراز تاسف کرد کهاین گمنامی به افراط گرایی در اینترنت دامن می زند.

این نگرانی ها توسط وزیر کشور در ایالت تورینگن تکرار شد که تلگرام را به عنوان یک “عامل احتراق برای رادیکال شدن، به ویژه اعتراضات ضد قرنطینه.وی هشدار داد کهاین خطر بسیار واقعی است که نفرت آنلاین منجر به خشونت شود.

تا کنون، مشخص نیست که مقامات آلمان دقیقاً چه کاری می توانند برای مهار سیستم پیام نافرمانی انجام دهند.

پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام، عدم همکاری با مقامات هیچ کشوری را سیاست پیام رسان خود قرار داده است. در سال 2017، او از دادن دسترسی سرویس‌های امنیتی روسیه به ارتباطات بین مظنونان تروریستی خودداری کرد. مقامات روسی سرانجام سال بعد این سرویس را ممنوع کردند. با این حال، اجرای موثر این ممنوعیت دشوار بود و در ژوئن 2020 برداشته شد.