آلمانی ها با “کریسمس واقعا وحشتناک” روبرو هستند – RT World News

موسسه روبرت کخ، آژانس کنترل بیماری آلمان، هشدار داده است که این کشور با “کریسمس واقعا وحشتناک” روبرو خواهد شد، مگر اینکه اقداماتی برای کاهش افزایش شدید موارد کووید-19 انجام شود.

لوتار ویلر، مدیر مؤسسه رابرت کخ، روز پنج‌شنبه طی سخنانی بر اقدامات متقابل جدید و سختگیرانه برای جلوگیری از گسترش کووید-19 تاکید کرد.

ادامه مطلب


چک محدودیت های جدیدی را برای افراد واکسینه نشده اعمال می کند

ما در حال حاضر به سمت یک وضعیت اضطراری جدی پیش می رویم. ویلر بیان کرد و افزود اگر اکنون اقدامات متقابل انجام ندهیم، کریسمس واقعا وحشتناکی خواهیم داشت.» وی افزود که بیمارستان ها از قبل برای یافتن تخت کافی با مشکل مواجه بودند.

ویلر خواستار کمپینی برای افزایش بیشتر جذب واکسن شده است، از 67٪ فعلی به بیش از 75٪.

مدیر موسسه بیماری‌ها همچنین معتقد است که کافه‌ها، کلوپ‌های شبانه و سایر مکان‌های بزرگ باید به طور موقت تعطیل شوند و سایر بخش‌های زندگی عمومی باید برای افراد واکسینه نشده ممنوع باشد.

اظهارات وی در حالی بیان می شود که رهبران آلمان به دنبال اقداماتی که قبلاً در کشور همسایه اتریش انجام شده است، محدودیت های جدیدی را برای جایگزینی قوانین همه گیر در سراسر کشور در نظر می گیرند که می تواند شامل قرنطینه افراد واکسینه نشده باشد.

روز پنجشنبه، در تلاش برای مقابله با کاهش سطح ایمنی، هیئت مشاوره واکسن این کشور توصیه کرد که واکسن های تقویت کننده برای همه افراد بالای 18 سال در دسترس باشد.

اگر این داستان را دوست دارید، آن را با یک دوست به اشتراک بگذارید!