آزمایشات آزمایشگاهی آلمان نشان می دهد که برخی از درمان های آنتی بادی در مقابل Omicron از بین می روند

آزمایشات آزمایشگاهی آلمان نشان می دهد که برخی از درمان های آنتی بادی در مقابل Omicron از بین می روند

به گفته محققان، این گزینه‌های درمانی برای COVID-19 ناشی از Omicron را محدود می‌کند. (نمایندگی)

فرانکفورت:

محققان آلمانی دریافته‌اند که درمان‌های COVID-19 که توسط Eli Lilly و Regeneron توسعه داده شده‌اند، بیشتر اثربخشی خود را هنگام قرار گرفتن در آزمایش‌های آزمایشگاهی در معرض نوع Omicron ویروس کرونا از دست می‌دهند و در صورت غالب شدن نوع جدید، احتمالاً گزینه‌های درمانی را کاهش می‌دهند.

دو گروه از دانشمندان آلمانی به طور جداگانه دریافتند که محافظت در برابر کوکتل آنتی بادی GlaxoSmithKline و Vir، Xevudy، زمانی که در آزمایش‌های آزمایشگاهی در معرض Omicron قرار می‌گیرد، باقی می‌ماند، اما این مورد در مورد آنتی‌بادی‌های لیلی، bamlanivimab و etesevimab و آنتی‌بادی‌های موجود در داروی Regeneron’s Rogeneron صدق نمی‌کند. .

یکی از این گروه‌ها، متشکل از دانشمندان مستقر در کلن و برلین، در مقاله خود که به صورت آنلاین منتشر شد، گفت: «فعالیت خنثی‌کننده چندین آنتی‌بادی مونوکلونال به شدت بر روی نوع Omicron تأثیر می‌گذارد و گزینه‌های درمانی برای COVID-19 ناشی از Omicron را محدود می‌کند». در روز سه شنبه

گروه دیگر از محققان، که اکثر آنها از گوتینگن بودند، گفتند که آنها دریافتند کوکتل آنتی بادی Eli Lilly در مهار ویروس Omicron از ورود به سلول های انسانی ناکام است، در حالی که Ronapreve Regeneron در مهار Omicron “ناکارآمد” بود. با این حال، sotrovimab GKS در برابر این نوع فعال باقی ماند. این یافته ها هنوز برای انتشار در یک مجله پزشکی مورد بررسی قرار نگرفته اند.

کمتر موثر

تعدادی از مطالعات آزمایشگاهی قبلاً کاهش توانایی واکسن‌های تایید شده برای خنثی‌سازی نوع جدید را نشان داده‌اند، اما تصویر روی درمان‌ها کمتر واضح بود.

بر اساس یک تحلیل دنیای واقعی در روز سه‌شنبه در آفریقای جنوبی، واکسن Pfizer-BioNTech از زمان ظهور نوع Omicron در ماه گذشته، در دور نگه‌داشتن افراد مبتلا از بیمارستان مؤثر نبوده است.

در پاسخ به سوالی درباره یافته های آنتی بادی، الی لیلی گفت که انتظار دارد اثربخشی ترکیب آنتی بادی آن کمتر باشد.

یکی از سخنگویان گفت: “با توجه به جایگزینی های موجود در پروتئین اسپایک نوع نگران کننده Omicron، به نظر می رسد که bamlanivimab با etesevimab احتمالاً کاهش فعالیت خنثی سازی را تجربه می کند.”

این شرکت در حال انجام آزمایشات Omicron خود، همچنین از جمله آنتی بادی آزمایشی bebtelovimab بود و یافته‌های اولیه را در اسرع وقت گزارش خواهد کرد.

Regeneron که ماه گذشته به آزمایش‌هایی اشاره کرد که نشان می‌دهد داروی آن اثربخشی را در برابر نوع Omicron کاهش می‌دهد، روز سه‌شنبه گفت که انتظار دارد به زودی اطلاعات بیشتری را از تجزیه و تحلیل‌های بیشتر به اشتراک بگذارد.

این شرکت افزود که روی تعدادی از داروهای آنتی بادی جدید با پتانسیل برای مبارزه با Omicron کار می کند.

آنتی بادی های مونوکلونال

هفته گذشته، در یک تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی مشابه، گروهی از محققان آلمانی از جمله ویروس شناس Sandra Ciesek از بیمارستان دانشگاه فرانکفورت به نتیجه مشابهی در مورد داروی Regeneron رسیدند و گفتند Omicron در برابر آن مقاوم است.

GSK و Vir گفته‌اند که آزمایش‌های آزمایشگاهی روی ویروس‌هایی که تمام جهش‌های Omicron را حمل می‌کنند نشان می‌دهد که داروی آنتی‌بادی آن‌ها در برابر نوع جدید مؤثر باقی می‌ماند.

دسته ای از داروهای COVID-19 که به عنوان آنتی بادی های مونوکلونال شناخته می شوند – نسخه های مهندسی زیستی پروتئین های طبیعی مبارزه کننده با ویروس – برای چسباندن به پروتئین سنبله روی سطح ویروس کرونا طراحی شده اند، اما مشخص شده است که Omicron دارای تعداد غیرعادی بالایی است. جهش روی سنبله

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)