آزار و اذیت جنسی توسط اندرو کومو “دردسر ساز اما مجرمانه نیست” – RT World News

اندرو کومو، فرماندار سابق نیویورک، به خاطر حادثه ای که گفته می شود یک سرباز زن ایالتی را “تخلف” کرده است، پس از اینکه دادستان منطقه حکم داد که این قانون ناقض قوانین نیویورک نیست، متهم نخواهد شد.

کومو – که در ماه آگوست و پس از متهم شدن به آزار جنسی حداقل یازده زن از سمت فرمانداری استعفا داد – ظاهراً شکم، لگن و ناف سرباز دولتی را در سپتامبر 2019 در جریان رویدادی در بلمونت ریس‌تراک نوازش کرد. سرباز مدعی شد که احساس کرده است. “کاملا نقض شده” در طول حادثه

جویس اسمیت، سرپرست دادستان ناحیه ناسائو روز پنجشنبه گفت که یک “تحقیق جامع” ادعا را درست تشخیص داد “معتبر” و “عمیقا نگران کننده” ولی “بر اساس قانون نیویورک مجرمانه نیست.”

مهم است که توجه داشته باشیم که تحقیقات ما به رفتارهای ادعایی در بلمونت پیست مسابقه محدود شد و دادستان‌های سایر حوزه‌های قضایی همچنان به بررسی سایر اتهامات مربوط به سوء رفتار توسط آقای کومو ادامه می‌دهند. اسمیت قبل از تشکر توضیح داد افراد شجاعی که در جریان این تحقیقات با دفتر ما همکاری کردند.»

لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک، در ماه آگوست گزارشی بمب‌گذاری شده منتشر کرد که در آن جزئیات اتهامات آزار جنسی علیه کومو را شرح می‌داد، که باعث شد حتی اعضای حزب دموکرات کومو – از جمله رئیس‌جمهور جو بایدن – خواهان استعفای فرماندار شوند. علیرغم تلاش‌هایی برای دفاع از خود، که شامل بوسیدن ناخواسته به عنوان نمایشی خوش اخلاق از میراث ایتالیایی‌اش بود، کومو چند هفته بعد استعفا داد و جیمز کمپین کوتاه‌مدتی را برای تبدیل شدن به فرمانداری ادامه داد.

ریچ آزوپاردی، سخنگوی کومو، روز پنجشنبه ادعا کرد که بیانیه دادستان منطقه نشان می دهد که برکناری فرماندار ناعادلانه بوده است.

هر روز که می گذرد بیشتر و بیشتر مشخص می شود که گزارش دادستان کل نقطه تلاقی سوء رفتار فاحش دادستانی و سوء استفاده از قدرت دولت برای اهداف سیاسی بوده است. آزوپاردی اعلام کرد، با این استدلال که یک کنفرانس مطبوعاتی که جیمز اعلام کرد وجود دارد “11 مورد نقض قوانین فدرال و ایالتی” ادعایی علیه کومو داشت ذهنیت فرهنگ لغو را شعله ور کرد و یک ازدحام رسانه ای و سیاسی به راه انداخت.

این سخنگو افزود که گزارش جیمز بوده است بدیهی است که یک سکوی پرشی سیاسی برای برکناری فرماندار کومو تا بتواند نامزد انتخابات شود، اما این کار بسیار ضعیف انجام شد و آشکارا نتیجه معکوس داشت و نامزدی جیمز برای فرمانداری تنها 5 هفته به طول انجامید.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: