آرنولد شوارتزنگر پس از انتظار برای مقامات برای انجام آن، چاله محله را اصلاح کرد

تماشا کنید: آرنولد شوارتزنگر پس از انتظار برای مقامات برای انجام آن چاله محله را اصلاح می کند

آرنولد شوارتزنگر یک چاله غول پیکر در لس آنجلس را تعمیر می کند.

در بسیاری از فیلم‌های اکشن، اسطوره هالیوود و فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا، آرنولد شوارتزنگر، در حال نجات نسل بشر و افراد آشفته نشان داده شده است. اما این بار او ثابت کرده است که یک غیرنظامی متکی به خود، باهوش و خوب است.

پس از بیش از سه هفته انتظار برای تعمیر چاله توسط مقامات، این سلبریتی اخیراً تصمیم به تعمیر یک چاله بزرگ در لس آنجلس گرفته است.

ویدئوی این اقدام توسط آقای شوارتزنگر در حساب توییتر خود منتشر شده است که در آن نوشته شده است: «امروز، بعد از اینکه همه محله از این چاله غول پیکر که هفته ها ماشین ها و دوچرخه ها را خراب می کند ناراحت شدند، من با خودم بیرون رفتم. من همیشه می گویم، بیایید شکایت نکنیم، بیایید کاری در مورد آن انجام دهیم.

ویدیو را اینجا ببینید:

این ویدئو آرنولد را به همراه تیمش نشان می‌دهد که با پوشیدن چکمه‌های کاری، ژاکت بمب‌افکن و عینک آفتابی، کیسه‌های 50 پوندی مواد تعمیر تاپ سیاه، آن را پهن می‌کند، آن را صاف می‌کند، آن را می‌کوبد و شن اضافه می‌کند تا آن را ببندد. .

در حالی که او مشغول به کار بود، یکی از همسایه ها برای ابراز قدردانی به آنجا رفت.

او به او گفت: “خوش آمدی.” شما باید خودتان آن را کامل کنید. این پوچ است.

با این حال، مسئول دپارتمان فواید عمومی لس آنجلس گفت که این در واقع یک چاله نیست، بلکه یک سنگر خدماتی است که باید توسط شرکت گاز کالیفرنیای جنوبی تعمیر شود. ABC News.

شرکت تاسیساتی مستقر در لس آنجلس گفت، چون خیابان بتنی است و خیابان آسفالت نیست، وصله جاده شوارتزنگر واقعاً کار نخواهد کرد.