آرای اعضای اتحادیه سفیدپوستان برای راضی کردن اقلیت ها کم ارزش شد – اخبار RT World

اتحادیه معلمان در کانادا تصمیم گرفت که اگر نمایندگان اقلیت کافی در هیئت مدیره حضور نداشته باشند، آرای اعضای بومی، سیاهپوست و نژادپرستانه آن وزن بیشتری در فرآیندهای تصمیم گیری خواهد داشت.

انتاریو نشنال پست گزارش داد که از آغاز سال تحصیلی، به اصطلاح رای گیری وزنی در یک واحد چانه زنی محلی فدراسیون بزرگتر معلمان مدارس متوسطه انتاریو (OSSTF) در منطقه هالتون اعمال شده است.

این واحد که حدود 1400 معلم و کارمند مدرسه را نمایندگی می کند، در ژوئن امسال به سیستم بحث برانگیز – گفته می شود که هدف آن بهبود نمایندگی اقلیت ها است – رأی داد. در مجمع عمومی سالانه 68 درصد از نمایندگان از آن حمایت کردند.

سیستم جدید تضمین می‌کند که نمایندگان بومی، سیاه‌پوست و نژادی همیشه 50 درصد آرا را خواهند داشت، حتی اگر کمتر از نیمی از آنها در جلسه هیئت مدیره شرکت کنند.

ادامه مطلب




یعنی اگر 20 نفر رای دهند، پنج نماینده اقلیت هم وزن 15 نماینده دیگر را خواهند داشت که خود را نژادپرست نمی دانند.

زمانی که بین گروه ها برابری وجود داشته باشد و 50 درصد از اعضای غیرسفیدپوست حضور داشته باشند، رأی گیری به طور عادی ادامه می یابد.

“من معتقدم که این یک گام بسیار مثبت برای سهام است.” داریل لبلان، معلم و رئیس شعبه اتحادیه، در مورد این اقدام به روزنامه گفت.

مواد اتحادیه در مورد رای گیری وزنی که در ماه گذشته بین اعضا توزیع شد، اصرار داشت که علیرغم اینکه ایده یک نفر دارای یک رای عادلانه به نظر می رسد، “عادلانه لزوماً به معنای عادلانه نیست.”

فرصت برابر برای شرکت در فدراسیون به معنای رفتار یکسان با همه اعضا نیست. اسناد اعلام شده «در چارچوبی دموکراتیک، ترویج مشارکت اعضای گروه‌های عدالت‌خواه یک رویکرد معتبر و ضروری برای دستیابی به نتایج برابر است.»

اعضای سیاه‌پوست، نژادپرستان و بومی احساس امنیت نمی‌کنند یا از فعالیت‌های اتحادیه استقبال نمی‌کنند. موادی که توسط پست ملی مشاهده شد، پیشنهاد کردند و باید کاری در مورد آن انجام شود.

با این حال، بسیاری از اعضا با این تغییرات مخالفت کردند و آنها را تبعیض آمیز خواندند. همچنین گزارش شده است که نمایندگان نگرانی هایی مبنی بر اینکه ممکن است قوانین حقوق بشر انتاریو را نقض کند، ابراز شده است.

“اگر نماینده مدرسه شما نژادپرست باشد، درصد بیشتری از رای به دست می آورید.” معلم، که ترجیح داد ناشناس بماند، اشاره کرد.

کیتلین کلارک، سخنگوی استفان لچه، وزیر آموزش انتاریو، هنگامی که از نشنال پست خواسته شد نظر بدهد، نوشت که «اتحادیه‌های معلمان بار دیگر از این هدف غافل شدند.»

این داستان را دوست دارید؟ با یک دوست به اشتراک بگذارید!