آدام موسری، رئیس اینستاگرام، از بدنه صنعت خواست تا ایمنی آنلاین برای جوانان را تنظیم کند.

رئیس اینستاگرام از بدنه صنعت می خواهد که ایمنی آنلاین برای جوانان را تنظیم کند

اینستاگرام به دلیل تأثیر آن بر سلامت روان و تصویر بدن کاربران جوان به شدت تحت بررسی است.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام، روز چهارشنبه در اولین حضور خود در مقابل کنگره، از ایجاد یک بدنه صنعتی برای تعیین بهترین روش‌ها برای کمک به حفظ امنیت آنلاین جوانان خواست.

موسری که در مقابل یک هیئت سنا صحبت می کرد، گفت که بدنه صنعت باید از جامعه مدنی، والدین و تنظیم کننده ها برای ایجاد استانداردهایی در مورد چگونگی تأیید سن، طراحی تجربیات متناسب با سن، و ایجاد کنترل های والدین دریافت کند.

برنامه اشتراک‌گذاری عکس اینستاگرام و شرکت مادر آن Meta Platforms Inc که قبلاً فیس‌بوک بود، در مورد تأثیر بالقوه خدمات آنها بر سلامت روان، تصویر بدن و ایمنی آنلاین کاربران جوان به شدت مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

موسری با اشاره به قانون کلیدی اینترنتی ایالات متحده که پلتفرم‌های فناوری را در مقابل مسئولیت محتوای ارسال شده توسط کاربران محافظت می‌کند، گفت: شرکت‌هایی مانند اینستاگرام «باید به این استانداردها پایبند باشند تا برخی از حمایت‌های بخش 230 ما را به دست آورند».

قانونگذارانی که مجموعه‌ای از جلسات استماع در مورد ایمنی آنلاین کودکان برگزار کرده‌اند، گفتند که می‌خواهند درباره اصلاحات قانونی و راه‌حل‌هایی برای محافظت از کودکان آنلاین در برابر محتوای مضر، سوء استفاده‌ها و شیوه‌های استثماری، از جمله در مورد الگوریتم‌های مورد استفاده پلتفرم‌های فناوری، بحث کنند.

سناتور ریچارد بلومنتال در سخنان افتتاحیه خود گفت که زمان خودتنظیمی به پایان رسیده است.

اینستاگرام، از ماه سپتامبر، برنامه‌های نسخه‌ای از این اپلیکیشن برای کودکان را به دلیل مخالفت‌های فزاینده با این پروژه، به حالت تعلیق درآورده است. این مکث به دنبال گزارشی از وال استریت ژورنال بود که می‌گفت اسناد داخلی که توسط کارمند سابق فیس‌بوک، فرانسیس هاگن فاش شده بود، نشان می‌داد که این شرکت می‌دانست اینستاگرام می‌تواند اثرات مضری بر سلامت روان بر نوجوانان داشته باشد.

موسری، در جلسه استماع، اظهارات قبلی شرکت را تکرار کرد که گزارش‌های عمومی تحقیقات داخلی را نادرست توصیف می‌کرد.

او همچنین اعلامیه‌های محصولات اینستاگرام را که در روز سه‌شنبه در مورد ایمنی کاربران جوان منتشر کرد، از جمله اینکه در مورد انواع محتوایی که به نوجوانان توصیه می‌کند سخت‌گیرانه‌تر می‌شود و امکان تگ کردن یا نام بردن نوجوانانی که آنها را در آنها دنبال نمی‌کنند را برای افراد غیرفعال می‌کند. برنامه

همچنین یک ویژگی مدیریت زمان را راه اندازی کرد تا به کاربران یادآوری کند که از برنامه فاصله بگیرند و گفت که سال آینده کنترل های والدین را معرفی خواهد کرد.

سناتور مارشا بلکبرن در سخنان افتتاحیه خود، این به‌روزرسانی‌ها را «خیلی کم دیر» خواند، در حالی که سناتور بلومنتال به تغییراتی مانند توقف اینستاگرام در اپلیکیشن بچه‌هایش، به عنوان «تاکتیک روابط عمومی» اشاره کرد. قوانینی در مورد پیوستن کودکان زیر 13 سال به این پلتفرم دارد اما گفته است که می داند کاربرانی در این سن دارد.

موسری در شهادت خود خواستار فناوری تأیید سن بیشتر در سطح تلفن، به جای پلتفرم‌های فناوری فردی شد، بنابراین کاربران «تجربه‌ای متناسب با سن» دارند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)