آخرین تیراندازی جمعی در ایالات متحده پنج کشته بر جای گذاشت – RT World News

مردی در تگزاس پنج نفر از همسایگان خود از جمله یک کودک 8 ساله را به دلیل اینکه از شلیک تفنگ در حیاط خانه‌اش خودداری کند، کشت.

مردی در نزدیکی هیوستون که به دلیل شلیک تفنگ در اواخر شب در حیاط خانه‌اش به دلیل سر و صدا خشمگین شده بود، ظاهراً اسلحه را به سمت همسایه‌های خود می‌چرخاند و حداقل پنج نفر را در این شهر کشته‌اند. “سبک اجرا” تیراندازی قبل از فرار از صحنه

این حادثه حدود ساعت 23:30 روز جمعه در کلیولند، تگزاس، واقع در 50 مایلی شمال شرقی هیوستون رخ داد. کلانتر شهرستان سن جاسینتو روز شنبه اعلام کرد که سه بزرگسال و یک نوجوان در محل حادثه جسد پیدا کردند، در حالی که یک پسر 8 ساله پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است.

دو قربانی زن در یک اتاق خواب در طبقه بالا پیدا شدند که اجساد آنها محافظ دو کودک زنده مانده بود. گرگ کپرز، کلانتر شهرستان سن جاسینتو، به شبکه محلی ABC News وابسته به KTRK-TV گفت: “به نظر من، آنها در واقع سعی داشتند از نوزادان مراقبت کنند و آنها را زنده نگه دارند.” سه نفر دیگر که در خانه بودند به شدت مجروح شدند.

گفته می شود که خشونت پس از شکایت سر و صدا توسط یکی از همسایه های مرد مسلح که در حال شلیک یک تفنگ به سبک AR-15 در حیاط خانه خود بود، آغاز شد. یکی از قربانیان از خانه بیرون آمد و گفت: «هی، ما یک بچه کوچک داریم که سعی می‌کند بخوابد» و مرد گفت: «من در حیاط خانه‌ام تیراندازی می‌کنم، هر کاری می‌خواهم بکنم. اقامتگاه شخصی،” کپر گفت.


حوادث تیراندازی فعال کاهش یافت، اما تلفات افزایش یافت - FBI

به گفته کلانتر، فرد مسلح که یک شهروند مکزیکی به نام فرانسیسکو اوروپزا 39 ساله است، سپس به خانه همسایه رفت و تیراندازی کرد. همه قربانیان از فاصله نزدیک از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند. “تقریبا به سبک اعدام” کپر گفت. همه 10 نفری که در خانه بودند، از جمله چهار یا پنج نفری که در روزهای اخیر از هیوستون به آنجا نقل مکان کرده بودند، بومی هندوراس بودند.

اوروپزا به شلیک یک تفنگ کالیبر .223 معروف بود و مقامات قبلاً گزارش هایی در مورد شلیک اسلحه او در حیاط خانه اش دریافت کرده بودند. حداقل سه قبضه سلاح در خانه او کشف شد. کپر گفت که از صبح روز شنبه، تصور می شد که او در یک منطقه جنگلی در فاصله 10 تا 12 مایلی از محل جنایت به دام افتاده است و افسران در حال نزدیک شدن به او بودند.

طبق پایگاه داده ای که توسط آسوشیتدپرس و یو اس ای تودی نگهداری می شود، در سال جاری حداقل 18 تیراندازی در ایالات متحده رخ داده است که در آن چهار نفر یا بیشتر کشته شدند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: