آخرین بخش دیوار دیواری بنکسی مرغ دریایی در بریتانیا برداشته شد، صاحبان خانه درباره کابوس صحبت می کنند

آخرین بخش دیوار دیواری بنکسی مرغ دریایی در بریتانیا برداشته شد، صاحبان خانه درباره کابوس صحبت می کنند

مرغ دریایی بخشی از مجموعه بنکسی بود.

مقامات مدنی در یکی از شهرهای بریتانیا بخشی از دیواری را که نقاشی دیواری بنکسی را در خود جای داده بود، برداشتند. بر اساس گزارش ها، این هنر، یک مرغ دریایی، در ساختمانی در لوستفت، سافولک، به طور ناگهانی در اوت 2021 ظاهر شد. بی بی سی. این تصویر بخشی از اسپری‌کشی بزرگ بریتانیایی این هنرمند بود که بنکسی در ویدیویی اینستاگرامی آن را تایید کرد. مقامات مدنی گفته بودند که این نقاشی‌های دیواری حذف خواهند شد و با شرکت‌های کوچک شروع به کار کردند تا آنها را بازسازی و در موزه محلی به نمایش بگذارند.

در اصل در کنار یک اسکاپ حاوی نوارهای عایق برای نشان دادن تراشه ها رنگ آمیزی شده بود، اما این ویژگی برای جلوگیری از نوک پرواز حذف شد.

ماه گذشته، شهردار گفت که به او اطمینان داده شده است که دیواری که نقاشی دیواری این هنرمند گریزان در آن قرار دارد پوشانده نشده است و کار برای تثبیت آن در حال انجام است. بی بی سی در ادامه گفت.

گری فریمن، کارمند شرکت ساختمانی که در حذف سازه مشارکت داشت، گفت که اکنون به انبار رفته است، «جایی در بریتانیا».

با این حال، صاحبان خانه ای که روی آن نقاشی دیواری کشیده شده بود، 247000 دلار هزینه کردند تا به پرنده اجازه پرواز بدهد.

“در ابتدا به وضوح باور نکردنی بود. اما همانطور که همه چیز پیش می رود، به شدت استرس زا شده است. مطمئن نیستم که بنکسی متوجه عواقب ناخواسته آن بر صاحبان خانه باشد. اگر می توانستیم ساعت را به عقب برگردانیم، این کار را می کردیم.” نیویورک پست به نقل از گری کوتس، مالک مشترک خانه، در مورد این اثر هنری و حذف آن صحبت کرد. اعتقاد بر این است که میلیون ها ارزش دارد.

این زوج ادعا کردند که مقامات شورای محلی به آنها گفته اند که ممکن است تحت “حکم حفظ” قرار گیرد و کوت ها شخصاً مسئول حفظ آن خواهند بود.

آقای کوتس می گوید: «من مجبور شدم یک نگهبان شب استخدام کنم تا بعد از اینکه کسی بخشی از آن را دزدید و سعی کرد آن را در فیس بوک بفروشد از آن مراقبت کند. بار دیگر خرابکاران با ده ها گلدان رنگ سفید دستگیر شدند و ظاهراً قصد داشتند روی آن نقاشی کنند.