آتش زدن اژدهای غول پیکر در حین نمایش در دیزنی لند در کالیفرنیا

تماشا کنید: اژدهای غول پیکر در حین نمایش در دیزنی لند در کالیفرنیا در شعله های آتش منفجر می شود

آتش سوزی در پارک های موضوعی “Fantasmic!” آغاز شد. نشان می دهد

یک اژدهای غول‌پیکر غول‌پیکر در جریان یک نمایش شبانه در دیزنی‌لند در شنبه شب آتش گرفت و بازدیدکنندگان مجبور شدند از منطقه فرار کنند. بر اساس گزارش نیویورک پست، آتش سوزی در جریان نمایش “Fantasmic!” پارک موضوعی در جاذبه جزیره تام سایر آغاز شد.

ویدئوهای متعددی از این حادثه که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، سر اژدهای 45 فوتی Maleficent را نشان می‌دهد که در آتش غرق شده است که بعداً روی بدنش پخش شد. در نتیجه، نمایش ناگهان متوقف شد، زیرا مهمانان و اعضای دیزنی لند به سرعت از صحنه دور شدند. شعله‌های آتش را می‌توان مشاهده کرد که در آسمان بلند می‌شوند و اعلامیه‌ای در پس‌زمینه شنیده می‌شود.

به دلیل شرایط پیش‌بینی نشده این اجرای «فانتاسمیک!» نمی تواند ادامه دهد. ما برای هر گونه ناراحتی که ممکن است ایجاد کند پوزش می‌خواهیم.

ویدیوها را اینجا ببینید:

به گزارش ABC 7، سازمان آتش نشانی آناهیم به آتش سوزی پاسخ داد و هیچ آسیبی در این حادثه گزارش نشده است. میزان خسارت آتش سوزی بلافاصله مشخص نشده است.

نمایندگان پارک موضوعی دیزنی لند تأیید کردند که “در طول نمایش نهایی Fantasmic در پارک دیزنی لند در شامگاه شنبه، اژدها آتش گرفت.”

همه بازیگران به سلامت از جزیره تام سایر تخلیه شدند. به دلیل دود و وزش باد، جاذبه های نزدیک جزیره به سلامت از مهمانان تخلیه شد و علت آتش سوزی در حال حاضر در دست بررسی است.

قابل توجه، Fantasmic! یک نمایش زنده 27 دقیقه ای است که از سال 1992 در Frontierland اجرا می شود. این نمایش شامل آتش بازی و یک نمایش آبی رنگارنگ است و همچنین شامل بازیگران زنده، وسایل آتش نشانی، لیزر، موسیقی و غیره است.