
نتفلیکس روز سه شنبه اعلام کرد که تعداد مشترکان آن به 232.5 میلیون نفر رسیده است.
سانفرانسیسکو:
نتفلیکس روز سهشنبه اعلام کرد که تعداد مشترکانش در سه ماهه اول سال به رکورد 232.5 میلیون نفر رسیده است و سطح نوپایی که از تبلیغات پشتیبانی میکند به خوبی پیش میرود.
غول پخش تلویزیونی مطابق با انتظارات، سود سه ماهه 1.3 میلیارد دلاری را گزارش کرد، اما گفت که سرکوب گسترده ای را برای اشتراک گذاری رمزهای عبور حساب “برای بهبود تجربه برای اعضا” به تاخیر انداخته است.
نتفلیکس گفت انتظار دارد به جای این سه ماه گزینه های خود را برای اشتراک گذاری رمز عبور پولی آغاز کند.
نتفلیکس در نامه ای به سهامداران گفت که این بدان معناست که برخی از مزایای عضویت و درآمد حاصل از این حرکت به تعویق افتاده است.
نتفلیکس گفت: “ما معتقدیم که این نتیجه بهتری برای اعضای ما و کسب و کار ما خواهد داشت.”
و در حالی که یک ردیف جدید اشتراک با یارانه تبلیغاتی در نتفلیکس در روزهای اولیه خود است، تعامل فراتر از انتظارات اولیه است و نتفلیکس شاهد “تغییر بسیار کمی از برنامه های استاندارد و ممتاز ما” بوده است.
ردیاب بازار Insider Intelligence پیشبینی میکند که نتفلیکس ۷۷۰ میلیون دلار درآمد تبلیغاتی از سطح جدید در سال جاری به ارمغان خواهد آورد و این رقم درآمد در سال آینده به بیش از ۱ میلیارد دلار خواهد رسید.
با کاهش رشد نتفلیکس در سال گذشته، شرکت پخش جریانی مستقر در سیلیکون ولی بر ایجاد یک ردیف اشتراک با قیمت پایین تر با تبلیغات متمرکز شد.
نتفلیکس همچنین قصد دارد تا با گذرواژههای مشترک، افرادی را که به صورت رایگان تماشا میکنند، تشویق کند تا بدون بیتحرک کردن مشترکین، هزینه سرویس را پرداخت کنند.
Insider Intelligence پیش بینی کرده است که برای اولین بار در تاریخ، بزرگسالان آمریکایی امسال زمان بیشتری را صرف تماشای ویدیوهای دیجیتال در پلتفرم هایی مانند نتفلیکس، تیک تاک و یوتیوب خواهند کرد تا تماشای تلویزیون سنتی.
ردیاب بازار انتظار دارد «تلویزیون خطی» برای اولین بار کمتر از نیمی از تماشای روزانه را به خود اختصاص دهد و به کمتر از سه ساعت کاهش یابد در حالی که میانگین تماشای روزانه ویدیوهای دیجیتالی با 3 ساعت و 11 دقیقه به 52.3 درصد می رسد.
پاول ورنا، تحلیلگر اصلی Insider Intelligence، در بیانیهای گفت: «این نقطه عطف به این دلیل است که افرادی که زمان بیشتری را صرف تماشای ویدیو در بزرگترین و کوچکترین صفحهنمایش خود میکنند، چه یک درام همهجانبه در تلویزیون متصل یا یک کلیپ ویروسی در تلفن هوشمند باشد».
به گفته Insider Intelligence، نتفلیکس و یوتیوب در مورد توجه مخاطبان ویدیوی دیجیتالی «گردن و گردن» رهبران هستند.
(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)